برنامه یاد بعضی نفرات
 
به سرپرستی و خوانندگی «بهاره منصوری»
گروه موسیقی رخساره به نفع آسیب‌دیدگان اجتماعی به صحنه می‌رود
 موسیقی ما - گروه موسیقی بانوان رخساره به سرپرستی و خوانندگی «بهاره منصوری» عصر روز 23 آذر در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد. این گروه با حمایت خیریه‌های «قلب سفید» و «آرا» به اجرای برنامه می‌پردازد و و عواید حاصل از این رویداد هنری به نفع آسیب‌دیدگان اجتماعی، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، کودکان کار و زنان بد سرپرست اختصاص داده خواهد شد.

سرپرست گروه موسیقی بانوان رخساره در مورد شکل‌گیری و نحوه همکاری خود با این گروه می‌گوید: «از حدود چهار ماه پیش همکاری ما آغاز شد و این اجرا اولین همکاری ما با این گروه جدید است. گروه «رخساره» از سال 82 فعالیتش را آغاز کرده و سال گذشته نیز با همراهی گروه موسیقی نوشه اجراهای مختلفی را در فرهنگسرای نیاوران برگزار کردیم و این‌ بار در فرصت پیش رو با این گروه به صحنه خواهیم رفت. در این گروه انتخاب تمامی نوازنده‌ها بر عهده خودم بوده و این اولین کنسرت گروه رخساره به شکل مستقل است، همچنین در آینده اجراهای بیشتر را پیش رو خواهیم داشت.»

منصوری همچنین در خصوص رپرتوآر این اجرا گفت: «در این کنسرت قطعات نوستالژیک و خاطره‌انگیز پاپ را اجرا خواهیم کرد و بازتنظیم قطعات بر عهده نیما کامکار بوده است. همچنین قطعه «می‌مونی واسم» به آهنگسازی مهدیار معصومی و ترانه احسان آذر با تنظیم آرش آزاد را اجرا خواهیم کرد.»

در این اجرا خزر چکاوک نوازنده (پیانو)، سحر شاطری (درامز)، ارمغان حاجی وندی (پرکاشن)، نسرین سلیمانی (ضرب، دف و دایره)، روژین عدالت (ویولن)، سارا سقایی (فلوت)، آرمیتا فهیمی (گیتار الکتریک)، زهرا اصغری (گیتار)، ریما (گیتار بیس) به‌عنوان اعضای ارکستر رخساره حضور دارند و تنظیم تمام قطعات توسط نیما کامکار انجام گرفته است.
این کنسرت روز 23 آذرماه ساعت 14 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1397 - 11:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه موسیقی رخساره به نفع آسیب‌دیدگان اجتماعی به صحنه می‌رود | موسیقی ما