برنامه یاد بعضی نفرات
 
برنامه کنسرت‌های پایتخت در هفته دوم آذرماه
موسیقی ما - فردا 8 آذر علاقه‌مندان موسیقی برای انتخاب برنامه مورد نظر خود با چالش انتخاب برنامه روبرو خواهند بود چرا که در این روز اجرای همزمان هفت کنسرت در سبک های مختلف را خواهیم داشت.
در لحظه تهیه این گزارش، بلیط سه گروه موسیقی پاپ، سولد آوت (فروش کامل) شده است و مانند دو هفته گذشته، گوره موسیقی سیمین غانم موفق شده تا بلیطهای تمدید چند باره کنسرت خود را پیش فروش کند.
در هشتمین روز آذر، کنسرت گروه سیمین غانم در تالار وحدت اجرا خواهد شد و همزمان با این اجرا مهدی جهانی در سالن میلاد نمایشگاه، سعید شربیانی خواننده موسیقی آذری در سالن امام علی، گروه موسیقی آرتامن در سالن کنسرت مجموعه فرهنگی برج آزادی، گروه حوسیان در خانه هنرمندان، گروه نوای باستان در تالار فرهنگ و هنر و ارکستر چکاوک تنها چند ساعت پس از گروه سیمین غانم در تالار وحدت کنسرت خود را اجرا خواهن کرد.
نهم و دهم آذرماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان هواداران گروه سون خواهد بود این گروه موفق شده تا با پیش فروش کامل بلیط های شب اول اجرای خود برنامه شب دوم خود را برای یک سانس دیگر تمدید کند.
در نهم آذر کنسرت دیگری درخانه هنرمندان برگزار خواهد شد و گروه کوچه باغ به سرپرستی شاهرخ سرلک در با هواداران موسیقی خود در این مکان دیدار خواهد کرد و در دهمین شب آذرماه گروه ضرب و فوت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
حمید هیراد خواننده پرحاشیه اینروزهای موسیقی پاپ در شب یازدهم آذر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت خواهد داشت و در لحظه تهیه این خبر این هنرمند موفق شده کلیه بلیط های این اجرا سولد آوت کند. سامان علی پور هم در دوازدهم آذر کنسرت خود را در تالار وحدت برگزار خواهد کرد.
آخرین اجرای کنسرت در هفته پیش رو مربوط به گروه نهال که اختصاص دارد که در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرایی ویژه بانوان خواهد داشت.
همچنین قرار است گروه دف نوازان سماع 11 آذر در تالار وحدت روی صحنه رود. سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران نیز 13 آذر ماه میزبان کنسرت گروه اشکان ماهری خواهد بود.
هفته دوم آذر ماه هم مثل هفته قبل خود یکی از شلوغ‌ترین روزهای موسیقی ایران را شاهد خواهد بود. در این میان، شاید مهم‌ترین رویداد هنری در عرصه موسیقی ایران در بازه زمانی هفت روز آینده برای دوستداران موسیقی ارکسترال ایرانی کنسرت گروه چکاوک در تالار وحدت و برای هواداران جریان موسیقی راک اجرای گروه ارتامن در برج ازادی و برای هواداران موسیقی آوانگارد اجرای گروه ضرب و فوت در فرهنگسرای نیاوران باشد.
منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 01:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برنامه کنسرت‌های پایتخت در هفته دوم آذرماه | موسیقی ما