برنامه یاد بعضی نفرات
 
در نقش کیمیا، دخترخوانده مولانا
اندیشه فولادوند بازیگر پروژه تازه مهیار علیزاده شد
موسیقی ما - اندیشه فولادوند (شاعر و بازیگر) به عنوان بازیگر تازه‌ترین پروژه مهیار علیزاده، در پرفورمنس «خط سوم» به عنوان کیمیا، دخترخوانده مولانا روی صحنه می‌رود. مهیار علیزاده روز یکشنبه هجدهم آذر در تازه‌ترین فعالیت خود پرفورمنس «خط سوم» را در تالار وحدت اجرا می‌کند که میلاد درخشانی او را به عنوان خواننده مهمان همراهی می‌کند.
 
پرفورمنس «خط سوم» عنوان تازه‌ترین پروژه موسیقی-نمایش مهیار علیزاده است که روز یکشنبه هجدهم آذرماه با آهنگسازی، طراحی و صدای مهیار علیزاده، کارگردانی و طراحی صحنه رضا موسوی و با حضور میلاد درخشانی به عنوان خواننده مهمان، در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.
 
علیزاده سال گذشته بخشی از این پروژه که قرار است با صدای خودش و به شکل آلبوم موسیقی منتشر شود را دو بار با عنوان «تکرار منظم بی تو» با حضور بازیگرانی چون الهام پاوه‌نژاد و لیندا کیانی روی صحنه برده بود و حالا آن را در قالبی جدید با نویسندگی سمیه تاجیک و حضور نوازندگانی چون مهيار طهماسبى، آرمين خيردان، پيمان حاتمى و بهتاش ابوالقاسم اجرا می‌کند. علیزاده قطعه «بی من» از این آلبوم را هم منتشر کرد که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.
 
پروژه «خط سوم» که مرحله بلیت فروشی آن از روز پنجشنبه اول آذر آغاز شده، روایتی عاشقانه از نگاه کیمیا دخترخوانده مولانا است و دربرگیرنده چهارده پرده نمایشی است که هفت پرده از آن به شکلی نمایشی و هفت پرده آن نیز اجرای موسیقی است.
 
مهیار علیزاده چندی پیش هم یک پروژه نمایشی-موسیقایی با نام «طرحی نو در اندازیم» را با حضور سالار عقیلی و مارال فرجاد روی صحنه برده بود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 12:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اندیشه فولادوند بازیگر پروژه تازه مهیار علیزاده شد | موسیقی ما