برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 8 آذر در سالن ایوان شمس
کنسرت گروه آلترناتیو راک «ماینِس وان» برگزار می‌شود
موسیقی ما - گروه آلترناتیو راک Minus1  (ماینس وان) تازه‌ترین کنسرت خود را روز پنجشنبه 8 آذر در سالن ایوان شمس روی صحنه می‌برد. این گروه که دی ماه گذشته دومین آلبوم رسمی خود را با عنوان «برای زندگی» منتشر کرد، در کنسرت پیش‌رو به اجرای قطعات آن و آلبوم «علم باران» می‌پردازد.

بیش از ۱۰ سال از فعالیت اعضای گروه مشهدی ماینس وان می‌گذرد و بهمن سال گذشته بالأخره به صورت رسمی در ایران روی استیج رفتند. ماینس وان که دو آلبوم غیر رسمی یعنی «حس لعنتی» و «گوزن‌های شمالی» را در کارنامه داشتند، سال 94 توانستند آلبوم «علم باران» را به شکل رسمی منتشر کنند و دی‌ماه سال گذشته هم آلبوم جدیدشان به نام «برای زندگی» را منتشر کردند.

گروه ماینس وان توسط مسعود فیاض‌زاده‌، شکل گرفت که تنظیم‌کننده آلبوم‌های محسن نامجو (جبر جغرافیایی)‌، هادی پاکزاد و... هم هست. او که عضوی از گروه «ماد» (گروهی که می‌توان گفت ریشه‌ای برای موسیقی راک در مشهد بود) بوده، بعد از آن، به همراه علی باغفر پایه ثابت اکثر جریان‌های موسیقی راک در مشهد بوده‌ است.

مسعود فیاض‌زاده (گیتار الکتریک)، شهرام شقایق، سعید فیاض‌زاده (گیتار باس)‌، حامد مبرز (خواننده)‌، علی باغفر (درامز)‌ و سیامک بغدادی (خواننده، گیتار الکتریک) اعضای گروه «ماینس وان» هستند.

بلیت‌فروشی کنسرت این گروه از روز سه‌شنبه 15 آبان آغاز شده و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت اجرا که ساعت 21 هشتم آذر برگزار می‌شود، می‌توانند به سایت TIKOOKمراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 - 15:45

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه آلترناتیو راک «ماینِس وان» برگزار می‌شود | موسیقی ما