برنامه یاد بعضی نفرات
 
«Low Deep T» برای برگزاری کنسرت به ایران می‌آید؟
حضور «مهرناز دبیرزاده» در آلبوم خواننده قطعه «کازابلانکا»
موسیقی ما - «مهرناز دبیرزاده» برای اولین‌بار در آلبوم یک خواننده مطرح خارجی می‌نوازد. این نوازنده سازهای کوبه‌ای در آلبوم «Low Deep T» با او همکاری کرده است. خواننده‌ای آفریقایی‌تبار که در اروپا زندگی می‌کند و تا کنون دو آلبوم به نام‌های «Big Love» و «We Are One» را منتشر کرده است. اما شهرت Low Deep T بیشتر به دلیل قطعه‌ای است که در سال 2012 برای فیلم‌سینمایی «کازابلانکا» خواند و برای مدتی در رتبه اول چند سایت مطرح اروپایی قرار داشت و مورد توجه شنوندگان نقاط مختلف دنیا قرار گرفت. همکاری این خواننده با مهرناز دبیرزاده در یک قطعه از آلبوم جدیدش بوده که ضبط آن در ایران انجام شده است.
 
مهرناز دبیرزاده درباره جزئیات این همکاری در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» اعلام کرد:«ضبط سازهای من در ایران انجام شده و فعلاً برای یک قطعه است. البته قرار است قطعه‌ای که کار کردیم در چند ورژن مختلف منتشر شود چون شیوه کاری ایشان به این شکل است. پیشنهادشان هم این است که در قطعات بیشتری همکاری داشته باشیم. شروع همکاری من با Low Deep T هم با پیشنهادی از جانب خودشان بود که یک سال پیش مطرح شد اما به دلیل مشغله زیادی که در کارها داشتم تا امروز امکان‌پذیر نشد. دلیل اصرارشان برای همکاری هم این بود که از تکنیک نوازندگی من خوششان آمده بود.»
 
این نوازنده معروف سازهای کوبه‌ای درباره احتمال تهیه موزیک‌ویدئو برای این قطعه و همچنین برگزاری کنسرت در ایران هم گفت:«به پیشنهاد ایشان قرار بود موزیک‌ویدئوی این قطعه را هم در ترکیه ضبط کنیم اما فعلاً باید هماهنگی‌های لازم با دفتر موسیقی وزارت ارشاد را انجام بدهم و هیچ چیز قطعی نیست. همچنین ممکن است که ایشان برای برگزاری کنسرت هم به ایران بیایند اما بحث اجرای زنده در کشورمان هم منوط به هماهنگی با دفتر موسیقی، جلسه با تهیه‌کننده‌ها و همچنین بررسی شرایط موجود است.»
 
سایت «موسیقی ما» گفتگوی ویدئوی مفصلی با مهرناز دبیرزاده انجام داده است که به زودی منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 - 11:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور «مهرناز دبیرزاده» در آلبوم خواننده قطعه «کازابلانکا» | موسیقی ما