برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین آلبوم این ترانه‌سرای سرشناس از صبح روز 24 مهر منتشر شد
حضور متفاوت «روزبه بمانی» در بازار موسیقی با «کجا باید برم»
موسیقی ما آلبوم «کجا باید برم» با صدای «روزبه بمانی» از صبح روز سه‌شنبه 24 مهر در بازار توزیع شد. این مجموعه به همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» تهیه و از سوی شرکت پخش «هنر اول» به مدیریت «مجید محسنی» در بازار توزیع شده است. این مجموعه شامل سیزده قطعه به نام‌های کجا باید برم، تمرین تنهایی، عاشقی، من حافظم، شلیک، به من نگو عاشق، خونه قدیمی، چالوس، جنون، سلام، نبض سی ساله، خودم خواستم و خسته شدم است. موسیقی تمامی قطعات این مجموعه ساخته «علیرضا افکاری» است که پیش از این هم این زوج هنرمند همکاری‌های موفق متعددی در عرصه موسیقی پاپ داشتند. در میان تنظیم‌کنندگان این مجموعه سعید زمانی با هشت قطعه حضور پررنگی دارد و تنظیم سایر قطعات اثری از هومن نامداری، مهرداد احمدزاده، اشکان آبرون، شجاعت شفایی و معین راهبر است. میکس و مسترینگ قطعات هم توسط سعید زمانی، ایمان احمدزاده، معین راهبر و محمد فلاحی انجام شده است. شاهد صادق‌پور هم مدیریت اجرایی این آلبوم را بر عهده داشته است.
 
روزبه بمانی برای انتشار آلبوم خود مسیر طولانی را طی کرد. او سیزده سال پیش برای اولین‌بار در اجرای تیتراژ ابتدایی برنامه «شب شیشه‌ای» با اجرای «رضا رشیدپور» خوانندگیرا تجربه کرد. ترانه‌سرای جوانی که در آن مقطع چند کارِ شنیده شده در بازار داشت. در ادامه او چند حضور جسته و گریخته در عرصه خوانندگی داشت و مثلاً در زمستان 85 تیتراژ برنامه «منو زیر سایه خودت بگیر» را با هم‌صدایی مهدی یراحی و نیما مسیحا اجرا کرد. در سال 91 هم قطعه «آوار» را برای زلزله‌زدگان آذربایجان دکلمه کرد. اما در همه این سال‌ها یکی از چهره‌های فعال و پرطرفدار عرصه ترانه بود و در سه دوره جشن سالانه «موسیقی ما» هم تندیس طلایی بهترین ترانه‌سرای سال را کسب کرد.
 
بمانی سال 95 در فیلم‌سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری ایفای نقش کرد و قطعه «خسته شدم» را هم برای آن فیلم خواند و منتشر کرد. از آنجا بود که حضور بمانی در زمینه خوانندگی هم جدی‌تر شد و آن اثر استقبال خوب شنوندگان موسیقی را به دنبال داشت. در ادامه او برای فیلم‌های سینمایی نظیر «بدون تاریخ بدون امضا»، «اسرافیل» و «لاتاری» قطعاتی را خواند. همچنین کارهایی نظیر من حافظم و چالوس را با موزیک‌ویدئو منتشر کرد.
 
این هنرمند مطرح در حالی آلبومش را به بازار عرضه کرده که همزمان جلسات تمرین ارکستر خود را هم پیگیری می‌کند و قرار است پس از ماه صفر تور کنسرت‌هایش را از تهران آغاز کند. او در گفتگوی مفصلی که پس از سال‌ها سکوت با سایت «موسیقی ما» داشته از جزئیات کنسرت‌های خود هم صحبت به میان آورده و به زودی این گفتگو منتشر خواهد شد. از سوی دیگر «سیدعلی نیکونیا»، مدیر تولید و مدیر روابط عمومی شرکت صوت آوای هنر، اعلام کرد که جزئیات برگزاری نشست خبری این آلبوم به زودی اعلام می‌شود.
 
سایت «موسیقی ما» هم‌چون همیشه از مخاطبان فهیم خود درخواست می‌کند تا برای حفظ حقوق مادی و معنوی صاحبان اثر نسبت به تهیه نسخه اصلی این آلبوم اقدام نمایند. همچنین در ادامه می‌توانید کاورهای آلبوم کجا باید برم با صدای روزبه بمانی را ببینید و دریافت کنید. روزبه بمانی در جلد آلبومش از احسان خواجه‌امیری و سیامک انصاری نیز تشکر کرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 - 12:25

دیدگاه‌ها

سه شنبه 24 مهر 1397 - 13:56

جالب نبود چندان البومش
با توجه به اهنگ کجا باید برم فکر میکردم البوم خیلی خوبی باشه ولی اینطور نبود البته خیلیا هم همینطور بودن که مثلا یه اهنگشون تو سریال یا فیلمی محبوب شد و اسم البوم هم همون تراک قرار دادن برای جذب مخاطب ولی البومشون چندان قوی نبود

جمعه 27 مهر 1397 - 11:33
یک کاربر سایت موسیقی ما

بعد چند روز که البومش رو بیشتر گوش کردم نظرمو عوض میکنم . البوم قشنگی بود و واقعا به امثال خواننده های ضعیفیو یه باری مصرفی که این روزا زیاد شدن و با دو سه اهنگ 6و8 معروف میشن می ارزه این صدا و البوم .
تنها انتقاد که داشتم این دکلمه اول هر اهنگ لازم نبود تو کل اهنگا تکرار شه
تبریک به روزبه بمانی و عوامل البوم

5.22.68.41
n.d
سه شنبه 24 مهر 1397 - 17:27

چرا اسمی ازعلیرضا افکاری نیس؟؟؟

سه شنبه 24 مهر 1397 - 20:22

آلبومش بسیار زیبا بود .. همه چیز کامل و عالی بود اما جای آهنگهای شیش و هشت و ترنس یا هووس و غیره خالی بود .. همش مثل هم بود .. مگه میشه ماحصل همکاری روزبه بمانی و علیرضاافکاری بد از آب دربیاد اما کاش تنوع آهنگا بیشتر بود و از این یکنواختی خارج میشد .. آلبوم آخر استاد قمیشی هم یکنواخت بود انگار امثال یکنواختی آلبوم مد شده

سه شنبه 24 مهر 1397 - 21:41

به نظر من که آلبوم خوبی بود . صدا و موسیقی و البته ترانه ها قابل قبول بود . بازار موسیقی امروز به امثال روزبه بمانی نیاز شدیدی داره هرجند که به گفته خود عوامل نگاه شون به بازار موسیقی نبوده .

پنجشنبه 26 مهر 1397 - 00:45

بین این همه تازه وارد ها با کار های مبتدی و بسیار تاسف بر انگیز
حضور ایشان در موسیقی با این قدرت یک معجزه برای صنعت موسیقی بود

به امید پیشرفت روز افزونشون

پنجشنبه 26 مهر 1397 - 15:22

البوم بسیار قوی و زیبا بود.

جمعه 27 مهر 1397 - 09:31

یه البوم بسیار متفاوت و عالی

جمعه 27 مهر 1397 - 14:34

من که خیلی حال کردم با این آلبوم. واقعا لذت بخش وقتی این آلبوم رو تو فصل پاییز گوش میدی. عالی بود

جمعه 27 مهر 1397 - 23:15

آهنگهای روزبه بمانی رو فقط مهدی یراحی باید بخونه. حتی صدای خودش هم نمیتونه عدالت رو در مورد متن ترانه رعایت کنه. ترانه ها خیلی قویتر از اجراست. بنظر من ترانه هاش رو حیف کرد.
من از طرفداران روزبه بمانی ترانه سرا هستم ولی بنظرم اصلا صدای خوندن نداره. من نتونستم آلبوم رو یکبار تا آخر گوش کنم. بخصوص جاهایی که میخواد بالاتر بخونه گاهی اوقات گوش خراش میشه صداش

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور متفاوت «روزبه بمانی» در بازار موسیقی با «کجا باید برم» | موسیقی ما