برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمزه یگانه با گروه نایما به صحنه می‌رود
حمزه یگانه آهنگساز، نوازنده پیانو و سرپرست گروه نایما گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که به احتمال زیاد بعد از ایام محرم و صفر به اجرای برنامه می‌پردازیم.

یگانه درباره قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، خاطرنشان کرد: در این کنسرت 12 قطعه به‌صورت تلفیقی اجرا می‌شود و نام بعضی از قطعات "شکار آهو" و "بارون بارونه" و... است. همچنین چند قطعه در این کنسرت اجرا می‌شود که قطعاتی از آلبوم آخر گروه نایما است و در سبک تلفیقی است.

این نوازنده درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت حمزه یگانه (پیانو و کیبورد)، امین طاهری (درامز)، آرین کشیشی (گیتار باس) و شهریار صیقلانی (وکال) از اعضا و نوازندگان گروه هستند، همچنین من به‌عنوان سرپرست با این گروه همکاری می‌کنم.

آخرین آلبوم حمزه یگانه دو سال گذشته با عنوان "کاهگل" منتشر شد که یگانه برای ساخت آن‌ها از سازهای تنبک، نی، دایره و دوزله به نوازندگی کاوه سروریان، گیتار فرتلس و گیتار جز با نوازندگی ماهان میرعرب استفاده کرد و خودش هم علاوه بر آهنگسازی و تنظیم، نواختن پیانو را بر عهده داشت. یگانه در گروه‌های مثل آبرنگ داماهی نیز فعالیت داشته است.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 - 01:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمزه یگانه با گروه نایما به صحنه می‌رود | موسیقی ما