برنامه یاد بعضی نفرات
 
از دوم تا ششم آبان ماه در شهر لاسپالماس
رویداد وومکس 2018 در اسپانیا برگزار می‌شود
 موسیقی ما – رویداد «وومکس 2018» از ۲۴ تا ۲۸ اکتبر (۲ تا ۶ آبان ماه) در شهر لاسپالماس اسپانیا برگزار می‌شود. این رویداد پنج روز به طول می‌انجامد و در آن هنرمندان هفت اجرای صحنه‌ای خواهند داشت و ۸۰ سخن‌رانی با موضوعات مختلف ارائه می‌شود. «گرمان لوپز» که یکی از موزیسین‌های مطرح اسپانیا است،‌ مدیریت هنری افتتاحیه وومکس ۲۰۱۸ را عهده‌دار است. او همچنین، به اجرای برنامه‌ای با عنوان «موسیقی جزیره» خواهد پرداخت. در این رویداد، گروه‌های دیگری نیز به اجرای برنامه می‌پردازند.

وومکس- نمایشگاه موسیقی جهان- یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های بین‌المللی موسیقی در جهان و بزرگ‌ترین کنفرانس عرصه‌ی موسیقی جهانی است و شامل یک نمایشگاه تجاری، سلسه جلسات گفت‌وگو و یک جشنواره showcase  - با هدف معرفی موزیسن‌ها به ناشران،‌ سالن‌دارها و حرفه‌ای‌های صنعت موسیقی- است.

مراسم افتتاحیه‌ی وومکسِ‌ امسال در صدد است تا موقعیت جزایر قناری را به‌عنوان نمونه‌ای از تبادل فرهنگ‌ها معرفی کند و به جهان نشان دهد که چگونه می‌توان از آمیزش فرهنگی مثبت و مداوم ملت‌ها بهره جست. ماهِ اکتبر هر سال،‌ بیش از ۲۶۰۰ حرفه‌ای از بیش از ۹۰ کشور در این رویداد گرد هم می‌آیند و وومکس را نه‌فقط به پلتفورمی درجه‌ی یک برای شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات برای صنعت موسیقی جهان، بلکه به متنوع‌ترین گردهمایی موسیقی در سراسر جهان بدل کرده است. این رویداد طیف گسترده‌ای از موسیقی‌های سنتی تا موسیقی‌های نو را از فرهنگ‌های مختلف در بر می‌گیرد.

در نمایشگاه تجاری وومکس، بیش از ۷۰۰ شرکت از ۵۱ کشور جهان- ازجمله ایران- در بیش از ۳۰۰ غرفه شرکت خواهند کرد. این بخش جایی است برای مراودات تجاری جامعه‌ی بین‌المللی موسیقی جهان، چنین فضایی افرادی را با اهداف مشترک گرد هم می‌آورد که مهم‌ترین آن توانمندسازی فرهنگ‌های موسیقی است و مطلع‌کردن از وجود و غنای موسیقی هر منطقه.

این رویداد پاسدار خلاقیت و گوناگونی موسیقایی است و شامل طیف گسترده‌ای می‌شود:‌ از استعدادهای جوان تا استادان برجسته، از خلاقیت تا سنت و از موسیقی آکوستیک تا الکترونیک. 

مخاطبان اجراهای وومکس در بخش جشنواره مدیران فستیوال‌ها و سالن‌ها، برگزارکنندگان تور،‌ شرکت‌های فرهنگی- هنری، ناشران، روزنامه‌نگاران و حرفه‌های صنعت موسیقی هستند.

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 17:09

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رویداد وومکس 2018 در اسپانیا برگزار می‌شود | موسیقی ما