برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همراهی علی بوستان و صبا علیزاده برگزار می‌شود
کنسرت «حسین علیزاده» با تریوی «رامبرانت» در برلین
موسیقی ما - کنسرت تریوی رامبرانت و «حسین علیزاده»، چهارم نوامبر ۲۰۱۸ (سیزدهم آذرماه) در برلین برگزار می‌شود. این کنسرت در قالب برنامه‌ای با هدفِ «گردهمایی فرهنگ‌ها» انجام می‌شود.

این برنامه راWerkstatt der Kulturen  برگزار می‌کند که مرکزی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی-هنری در شهر برلین است و تنها مؤسسه‌ی فرهنگی است که بر رویدادهای بینافرهنگی تمرکز دارد و منعکس‌کننده‌ی فرم‌های گوناگون فرهنگی و هنری است.

«حسین علیزاده» را در این اجرا علی بوستان و صبا علیزاده هم همراهی می‌کنند. رامبرانت فرایش (پیانو)، تونی اورواتر (کنترباس) و وینسنت پلژر (سازهای کوبه ای) اعضای گروه «رامبرانت تریو» هستند.

اعضای گروه رامبرانت در طول 12 سال گذشته در کنار هم ساز زده اند و توانسته‌اند به یکی از اصلی‌ترین گروه‌های جز در هلند تبدیل شوند. موسیقی آنها غنایی شاد و در عین حال حس قوی ماجراجویی دارد. دستمایه اصلی موسیقی آنها موسیقی جز، موسیقی کلاسیک و موسیقی خاورمیانه است که الهام بخش آثار آنهاست و بر اساس قطعات اوریجینال در این سبک ها، بداهه نوازی می کنند. علاوه بر این همواره این گروه به عنوان یکی از خلاق ترین گروه های جز شناخته می‌شوند.

در طول سال‌ها، این تریو در بسیاری از فستیوال‌های بزرگ جز از جمله «بیم هویی»، «نورث سی جز»، «الب جز»، و فستیوال جز مادرید حضور داشته اند. البته تورهای موفقی در بسیاری از کشورهای اروپایی، خاورمیانه، همچنین هند و چین برگزار کرده‌اند.

رامبرانت تریو در سال‌های فعالیتش، با بسیاری از موسیقیدان‌های جز، موسیقی کلاسیک و موسیقی جهانی همچون کیهان کلهر، پائولو فرسو، لیزا فرشمن، نورمن وینستون، خیرالدین مخاچیچه و بسیاری دیگر همکاری داشته است.

گروه «رامبرانت تریو» سابقه همکاری با کیهان کلهر و حسام اینانلو را در کارنامه دارند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 16:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «حسین علیزاده» با تریوی «رامبرانت» در برلین | موسیقی ما