برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همراهی کوارتت سولیست های ارکستر سمفونیک آکادمیک دولتی روسیه
گروه قمر به آهنگ‌سازی «نوید دهقان» در روسیه روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - گروه قمر به سرپرستی «نوید دهقان» و خوانندگی «حسین نورشرق» از  یكشنبه ٢٩ مهر ماه در شهرهای سنت پترزبورگ، مسكو و ساراتف به روی صحنه می رود.

اولین كنسرت این گروه به نام «راز» یكشنبه ٢٩ مهرماه برابر با ٢١ اكتبر و از ساعت ١٩ در میوزیك هال شهر سنت پترزبورگ اجرا خواهد شد. در این برنامه قطعات آتشی در دوردست، راز ، شبگیر، مست جنون، در تماشاگه پاییز و هنوز از ساخته های نوید دهقان بر اشعار شعرایی چون مولانا، حافظ، سایه و علیرضا خیابانی اجرا خواهد شد.

در این اجرا بهزاد رواقی: تار، علیرضا گرانفر: سنتور، شاهین صفایی: بمتار، حسین محمدحسینی: نی، سارا هستی: كمانچه و سپیده شایان: تنبك اعضای گروه قمر در كنسرت «راز» خواهند بود كه نوید دهقان و حسین نورشرق را همراهی خواهند كرد.
پس از آن، در تاریخ اول آبان برابر با ٢٣ اكتبر گروه قمر با همراهی کوارتت سولیست های ارکستر سمفونیک آکادمیک دولتی روسیه به نام ا.ف. سوتلانووا در سالن مالی زال كنسرواتوار چایكفسكی، كنسرت «شوق رهایی» را به روی صحنه خواهد برد. در این برنامه الكسی گولینیتسكی: ویلن و سرپرست كوارتت، نارینه نانیان: ویلن، یوگنی شربینو: آلتو و لودمیلا گوبنیكا: ویلنسل گروه قمر را همراهی خواهند كرد.

در كنسرت «شوق رهایی» قطعاتی چون در رهگذار باد،  با یار من، شوق، پرواز خون، بیار باده، تنهایی، رهایی و مست جنون با آهنگسازی نوید دهقان و آواز حسین نورشرق اجرا خواهد شد.

در آخرین كنسرت این گروه، شهر ساراتف در سوم آبان برابر با ٢٥ اكتبر میزبان گروه قمر خواهد بود تا كنسرت راز در سالن اصلی كنسرواتوار این شهر به اجرا درآید.
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 12:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه قمر به آهنگ‌سازی «نوید دهقان» در روسیه روی صحنه می‌رود | موسیقی ما