برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور امیر اشرف آریان‌پور، حسن ریاحی و مجید انتظامی
دومین هم‌اندیشی بزرگداشت صدسالگی هنرستان موسیقی تهران برگزار شد
موسیقی ما - دومین جلسه هم اندیشی صد سالگی هنرستان با حضور «سیدمجتبی حسینی» معاون امور هنری و اعضای شورای سیاست‌گذاری، «علی ترابی» مدیرکل دفتر موسیقی، «احد جاودانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، «امیر اشرف آریان‌پور» پژوهشگر، موسیقی‌دان و فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی، «حسن ریاحی» آهنگساز و موسیقی‌دان، «مجید انتظامی» آهنگساز و مدرس، «شهلا میلانی» مدرس موسیقی کلاسیک غربی و فولکلوریک ایرانی، و «مجید فروغی» مدیر روابط عمومی معاونت امورهنری برگزار شد.

در این جلسه ابتدا «محمد اله‌یاری» مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری گزارشی از فعالیت‌های انجام شده برای برگزاری جشن صدمین سال تاسیس هنرستان موسیقی و همچنین برنامه های آینده ارائه کرد.

در ادامه «سید مجتبی حسینی» معاون امور هنری در این هم اندیشی گفت: «قدر آموزش و آموزش هنر را چنانکه شایسته است نشناختیم. تکریم هنرستان یادآور یک تاریخ باشکوه است و گذشته را چراغ راه آینده کردن تنها مسیر باعزتی است که می توان برای رسیدن به آینده ای روشن، پیش گرفت. هنر معلمان هنرستان ها بسیار اهمیت دارد و سعی می شود حق و حقوق معلمان افزایش یابد.»

در ادامه  هنرمندان، استادان و مدیران حاضر در نشست با  بیان خاطرات خود از هنرستان ها  و ارائه دیدگاههای  خود،  مسائل و مشکلات حوزه آموزش هنر،  پیشنهاداتی برای صدمین سال تاسیس این هنرستان ارایه کردند

در پایان جلسه احکام اعضای شورای سیاستگذاری بزرگداشت صد سالگی هنرستان موسیقی تهران، از سوی معاون امور هنری به اعضای شورا تقدیم شد.

برنامه صدسالگی هنرستان موسیقی تهران،  هفته دوم آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 14:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین هم‌اندیشی بزرگداشت صدسالگی هنرستان موسیقی تهران برگزار شد | موسیقی ما