برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای موسیقی انیمیشن «در تیررس»
«امید رئیس‌دانا» نامزد جشنواره ساوت‌هامپتون شد
موسیقی ما - «امید رئیس‌دانا» برای ساخت موسیقی انیمیشن «در تیررس» نامزد دریافت جایزه بهترین موسیقی انیمیشن از جشنواره «ساوت‌هامپتون» انگلستان شد. این فیلم به کارگردانی «مرضیه خیرخواه» به شیوه تکنیک شن ساخته شده و در آن به مسائل زیست محیطی و اجتماعی توجه شده است. امید رئیس‌دانا درباره این انیمیشن و موسیقی آن به «موسیقی ما» گفت:«این انیمیشن با تکنیک شن، قصه بسیار لطیفی را روایت می‌کند و من به عنوان آهنگساز تلاش کردم این احساس کودکانه و لطیف در موسیقی این اثر هم وجود داشته باشد. شاید برای مخاطبین «موسیقی ما» جالب باشد بدانند که این موسیقی در استودیوی آقای بهروز شهامت که از پیشکسوتان صدا در سینما هستند ظرف فقط چند ساعت ساخته و با ادوات موسیقی الکترونیک اجرا شد.»
 
«در تیررس» یک فیلم جنگی درباره سربازی است که یک لانه پرنده را در داخل لوله تانک پیدا می‌کند. انیمیشن در تیررس که تا امروز حضور موفقی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته در آخرین حضور خود در هفتمین دوره جشنواره ساوت‌هامپتون در چهار رشته بهترین موسیقی، بهترین فیلمنامه، بهترین صدا و بهترین دستاورد هنری نامزد دریافت جایزه است.
 
امید رئیس‌دانا که بیشتر در زمینه موسیقی فیلم و سریال شهرت دارد سال گذشته آلبوم موسیقی متن فیلم‌سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی «سعید روستایی» را منتشر کرد. همچنین در مهرماه 96 هم خبر پیوستن او به پروژه سریال «87 متر» به کارگردانی «کیانوش عیاری» منتشر شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 01:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «امید رئیس‌دانا» نامزد جشنواره ساوت‌هامپتون شد | موسیقی ما