برنامه یاد بعضی نفرات
 
در قالب تور کنسرت‌های خارجی این خواننده صورت می‌گیرد
آغاز کنسرت‌های پاییزی «بهنام بانی» از انگلستان و کانادا
موسیقی ما - «بهنام بانی» خواننده موفق موسیقی پاپ کشور، دور جدید اجراهایش را با برگزاری تور کنسرت خارجی آغاز می‌کند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده که یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ در تابستان 1397 بود، پس از برگزاری سانس‌های متعدد کنسرت در تهران و شهرهای مختلف، به زودی در شهرهای مهم انگلستان و کانادا روی صحنه خواهد رفت.
 
بهنام بانی و گروهش که هم‌اکنون در انگلستان به سر می‌برند، 29 سپتامبر 2018 (برابر 7 مهر 1397) در شهر «منچستر» به اجرای زنده خواهند پرداخت. این کنسرت در سالن The Stoller  این شهر برگزار خواهد شد و قیمت بلیت‌های آن 29 تا 79 پوند است.
 
کنسرت بعدی این خواننده در انگلستان، 30 سپتامبر 2018 (برابر 8 مهر 1397) در سالن Gracepoint شهر «لندن» برگزار خواهد شد. قیمت بلیت‌های کنسرت بهنام بانی در پایتخت بریتانیا، 39 تا 99 پوند است.
 
این خواننده سپس راهی کانادا می‌شود. اولین کنسرت بانی و گروهش در کانادا، یکشنبه 14 اکتبر 2018 (برابر 22 مهر 1397) در سالن Massy Theatre شهر بندری «ونکوور» برگزار می‌شود. قیمت بلیت‌های این کنسرت 50 تا 120 دلار کانادا است.
 
خواننده قطعه «قرص قمر» سپس به «تورنتو» که بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا است می‌رود و روز جمعه، 19 اکتبر 2018 (برابر 27 مهر 1397) در George Weston Recital Hall واقع در مرکز هنرهای تورنتو به اجرای زنده می‌پردازد. بلیت‌های این برنامه از 62 تا 142 دلار کانادا قیمت‌گذاری شده‌اند.
 
آخرین کنسرت بهنام بانی در کانادا، 20 اکتبر 2018 (برابر 28 مهر 1397) در سالن Centre Mont-Royal شهر «مونترآل» که ایران زیادی را در خود جای داده برگزار خواهد شد. این برنامه با بلیت‌هایی از 50 تا 100 دلار برگزار خواهد شد.

این کنسرت‌ها توسط شرکت «تار پروداکشن» برگزار می‌شود.

«مجید عبدی» تهیه‌کننده‌ی این کنسرت‌ها، «حامد برادران» تنظیم‌کننده و مدیر هنری آثار بهنام بانی، «محمد حاتم‌پور» مدیر شرکت آوای فروهر و «ایمان ابراهیمی» در این سفر بهنام بانی و ارکسترش را همراهی می‌کنند.

تیتراژ برنامه «ماه عسل 97» و تک‌آهنگ «هنوز دوسِت دارم» آخرین آثار منتشر شده با صدای «بهنام بانی» هستند. این خواننده از مرداد 1396 تا کنون که برگزاری کنسرت‌هایش را آغاز کرده، یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان مارکت موسیقی پاپ ایران بوده است. بانی پیش در آلمان و استرالیا کنسرت برگزار کرده بود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 17:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آغاز کنسرت‌های پاییزی «بهنام بانی» از انگلستان و کانادا | موسیقی ما