برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه ششم مهر ماه با حضور صدابرداران مطرح کشور
اولین نشست صدابرداری استودیویی در ایران برگزار می‌شود
موسیقی ما - اولین نشست تخصصی «صدابرداری استودیویی در ایران»، روز جمعه ششم مهرماه سال جاری با حضور تعدادی از متخصصان و صدابرداران مطرح کشورمان در مجموعه «شهر صدای پارسیان» برگزار می‌شود.

در این نشست که به دبیری «آیدین الفت» برگزار می‌شود، رضا عسگرزاده، امید نیک‌بین، ارد انزابی‌پور، حمید آداب و رامین مظاهری به نمایندگی از استودیوهای «بل»، «پاپ»، «شهر صدا»، «دهل»، «باران» و «بم آهنگ» به بیان نظرات خود پیرامون صدابرداری استودیویی در ایران می‌پردازند.

در توضیح اولین نشست تخصصی صدابرداری استودیویی در ایران آمده: «تخصص صدابردارى استوديويى بيش از ٥٠ سال است كه در ايران قدمت دارد. اين تخصص به عنوان ثبت‌كننده نهايىِ هنر و تلاش آهنگسازان، تنظيم‌كنندگان، خوانندگان و نوازندگان از اهميت بسيار ويژه‌اى برخوردار است. در كشورهاى مترقى اين تخصص آن‌قدر مهم و داراى پايه علمى است كه به آن واژه مهندسى ضبط اتلاق مى‌شود. از این رو در نشست ششم مهرماه سكان‌داران اين تخصص در ايران گرد هم مى‌آيند تا تجارب و انديشه حرفه‌اى خود را با موزيسين‌ها، دانشجويان،  هنرجويان و علاقه‌مندان اين رشته به اشتراک گذارند».

مجموعه شهر صدای پارسیان خردادماه سال جاری نیز اولين نشست تخصصي ميکس و مسترينگ ايران با محوریت موسيقی را برگزار کرده بود. در این نشست آرش پاکزاد، ارد انزابی‌پور، رضا عسگرزاده، امير تفرشی و رامين مظاهری به عنوان سخنران حضور داشتند.

مجموعه «شهر صدای پارسیان» به مدیریت آیدین الفت از جمله موسسات آموزشی فعال حوزه مهندسی صدا در ایران است که آموزش حرفه‌ای شاخه‌هاى مختلف مهندسی صدا در ايران و انتقال تجربیات فعالان این رشته یکی از اهداف آن است. از فعاليت‌هاى اين مجموعه مى‌توان به تاسيس رشته صدابردارى استوديويى در دانشگاه جامع علمى و كاربردى در مقطع كاردانى و همكارى با دانشگاه آزاد اسلامى در تاسيس رشته «فن‌آورى صدا» در مقطع كارشناسى و برگزارى سمينارهاى تخصصى گوناگون در زمينه طراحى و مهندسى صدا اشاره کرد
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 - 09:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین نشست صدابرداری استودیویی در ایران برگزار می‌شود | موسیقی ما