.
گفتگو با برادران قیطاسی
در قالب پرونده‌ای برای نوازنده‌های موسیقی ایران
کارگردان: 
سید علیرضا حق شناس
تصویر: 
سید علیرضا حق شناس
تدوین: 
مهدی اکبرزاده
گفت و گو: 
plays 187510
موسیقی ما - با آنکه حضورشان در عرصه موسیقی پاپ خیلی زیاد نبوده، ولی از شهرت خوبی میان اهالی موسیقی و مخاطبان برخوردارند. هر دو تحصیلات آکادمیک دارند و نوازندگی در سبک‌های مختلف موسیقی را تجربه کرده‌اند و علاوه بر نوازندگی هر دو سابقه آهنگسازی و تنظیم هم در کارنامه دارند.

در میان برادران قیطاسی، آرین در ارکستر سمفونیک ساز می‌زند و علاوه بر آن با گروه‌های پاپ نظیر امیرعباس گلاب هم همکاری می‌کند. آرمین هم دو سال است که رکورد سریع‌ترین فلوتیست دنیا را شکانده و بیگ‌بندی به نام «آرس‌نوا» را رهبری می‌کند و سال گذشته هم اولین کنسرت استاد ایرج با احسان خواجه‌امیری را رهبری کرد. او یک تفاوت با برادرش دارد و همیشه با صراحت انتقاداتش را نسبت به مسائل مختلف ابراز می‌کند. اما در اولین گفت‌وگوی مشترک برادران قیطاسی، هر دو آنها مواضع و انتقادات جدی نسبت به مشکلات موسیقی ایران داشتند؛ گفت‌وگویی که در دفتر سایت «موسیقی ما» انجام و منجر به صحبت‌های صریح و چالشی درباره این حوزه و هنرمندان فعال در آن شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


دیدگاه‌ها

شنبه 24 آذر 1397 - 22:16

افتخار میکنم به وجود شخص هنرمندی مثل آرمین قیطاسی در کشورم. امیدوارم همیشه موفق و در اوج باقی بمونند. فقط کاش این کلیپ هایی که وسط گفتگو پخش می شد رو به صورت کامل سایت موسیقی ما منتشر می کرد.

دوشنبه 15 دی 1399 - 04:27

دو برادر افتخار موسیقی اکادمی ایران . Their activity in music has been appreciate by professional musician . I do wish them success

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 6 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو گفتگو با برادران قیطاسی از آرمین قیطاسی | موسیقی ما