برنامه یاد بعضی نفرات
 
اعلام جزییاتی از نخستین دوره این فستیوال
توتونچیان: امیدوارم فستیوال ققنوس در دوره‌های بعد میزبان هنرمندان بین‌المللی باشد
موسیقی ما - فستیوال موسیقی «ققنوس» شهریورماه امسال ٥ شب با اهالی موسیقی دیدار خواهد كرد و این در حالی است كه هر شب به یك ژانر اختصاص خواهد داشت. این فستیوال در واقع رویدادی است كه شركت فرهنگی هنری ققنوس به مدیریت محمدحسین توتونچیان برای مخاطبانش در سالن مجلل «تهران رویال هال» تدارك دیده است.

این سالن كه در هتل اسپیناس پالاس و در منطقه سعادت آباد واقع شده است، برای اولین بار میزبان مخاطبان موسیقی خواهد بود. شب اول این فستیوال كه شنبه ١٠ شهریورماه برگزار خواهد شد، «شب مشاهیر» نام دارد كه با اجرای شوالیه آواز ایران، شهرام ناظری به روی صحنه خواهد رفت.

یكشنبه ١١ شهریور، شب موسیقی پاپ این فستیوال خواهد بود كه با اجرای گروه «هوروش» همراه خواهد بود. دوشنبه ١٢ شهریور، شب موسیقی تلفیقی فستیوال با اجرای گروه «چارتار» سپری می شود و این در حالی است كه گروه «كامكارها» سه شنبه ١٣ شهریورماه شب موسیقی فارسی، كُردی را در «تهران رویال هال» برگزار می‌كنند؛ همچنین چهارشنبه ١٤ شهریور، شب موسیقی ایرانی با اجرای سالار عقیلی و مهیار علیزاده برگزار می شود كه در واقع پایان بخش نخستین فستیوال موسیقی ققنوس خواهد بود.

محمدحسین توتونچیان(مدعامل ققنوس) درباره ادامه دار بودن این فستیوال در بخش بین الملل توضیح داد: «امیدوارم كه با توجه به وضعیت قیمت ارز، ققنوس بتواند میزبان هنرمندان بین‌المللی در دوره های بعدی باشد تا هم مردم كشورمان از هنر اسطوره‌های دنیا بهره‌مند شوند و هم بابت دیدن این برنامه‌ها مجبور نشوند به خارج از كشور سفر كنند تا این گونه از خروج ارز از كشور جلوگیری شود.»

به گزارش موسیقی ما، علاقمندان برای حضور در فستیوال موسیقی می توانند از وبسایت    www.Iranconcert.com بلیت تهیه كنند.
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 10:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود توتونچیان: امیدوارم فستیوال ققنوس در دوره‌های بعد میزبان هنرمندان بین‌المللی باشد | موسیقی ما