برنامه یاد بعضی نفرات
 
دیدار سفیر ازبکستان با معاون امور هنری / حضور ایران در جشنواره موسیقی مقام
موسیقی ما - به نقل از روابط  عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، بهادر عبدالله اف، سفیر ازبکستان در ایران روز شنبه 27 مردادماه با سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری دیدار و درباره گسترش و تقویت همکاری هنری ایران و ازبکستان گفت و گو کرد.

بهادرعبدالله اف در این دیدار گفت: ایران و ازبکستان مشترکات زیادی دارند و فرهنگ دو کشور بسیار به هم نزدیک است و امیدواریم همکاری فرهنگی، هنری دو کشور رشد و گسترش یابد.

سفیر ازبکستان در ایران گفت: "جشنواره موسیقی مقام" که یک رویداد بین المللی است در ازبکستان برگزار می شود و ضرورت دارد ایران نیز که موسیقی دستگاهی دارد، در این جشنواره حضور داشته باشد.

بهادر عبدالله اف در ادامه گفت: مسوولان ازبکستان تمایل دارند مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره حضور داشته باشند؛گروهی از هنرمندان موسیقی و پژوهشگران نیز از ایران به این جشنواره دعوت شده اند.

سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به پیشینه فرهنگی و تاریخی ایران و ازبکستان و ارتباط  فرهنگی گفت: امیدواریم که جشنواره مقام و حضور هنرمندان ایران در این جشنواره فرصتی برای گسترش و تعمیق روابط فرهنگی، هنری باشد.

index(3)

علی ترابی؛ مدیرکل دفتر موسیقی نیز در این دیدار گفت: کشور ازبکستان برای جشنواره مقام، هوشمندانه و با شناخت از موسیقی ایران، هنرمندان و گروهی را به این جشنواره دعوت کرده است و دفتر موسیقی نیز با احترام به این دعوت، چند نفر از برجسته ترین استادان موسیقی را دعوت و برای حضور موثر در این جشنواره برنامه ریزی کرده است.

 

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1397 - 01:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دیدار سفیر ازبکستان با معاون امور هنری / حضور ایران در جشنواره موسیقی مقام | موسیقی ما