برنامه یاد بعضی نفرات
 
با برخورداری از دو نوع سازبندی بر حسب بافت ملودی و شخصیت آنها
آلبوم موسیقی «دَریاب و دُریاب» با صدای «محی‌الدین شعبانی» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «دَریاب و دُریاب» اثری از گروه راه سوم  با صدای «محی‌الدین شعبانی» و تنظیم «حمید حاصلی» که شامل نه قطعه در دستگاه‌های موسیقی ایرانی است، منتشر شد.

در این آلبوم از دو زبان کردی و فارسی استفاده شده و از دیگرسو برخورداری از دو نوع سازبندی بر حسب بافت ملودی و شخصیت آنها رخ داده است، خالقِ اثر تلاش کرده تا خصوصیات تکنیکال موجود در سازبندی‌ انتخابی و همچنین تاثیرپذیری از شعر و شخصیت ملودیک قطعات در تنظیم آنها را مدنظر قرار دهد.

در این اثر آرمان عامری (نی)، فرزاد عندلیبی (دف و دایره)، پیمان عاشقان (تار)، وحید سلیمانی نژاد (کمانچه)، مسعود انتظاری (سنتور)، پویان رعنایی (تنبور)، مجید علیزاده (تنبک) و پارسا عاشقان (کمانچه آلتو) هنرمندان گروه موسیقی راه سوم هستند که قطعات سرگرد (ماهور)، ساقی بهاران (مقام کرد)، دردانه (شور) دَریاب و دُریاب (شوشتری)، خبری نیست (مقام کرد)، وطن (ماهور)، گل افشان (ماهور)، بال سوخته (اصفهان) و گنج نهان (مقام کرد) را در این اثر اجرا می کنند.
آلبوم دَریاب و دُریاب از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت ریتمو به آدرس www.ritmo.ir اقدام کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 - 11:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم موسیقی «دَریاب و دُریاب» با صدای «محی‌الدین شعبانی» منتشر شد | موسیقی ما