برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اشعاری از فروغ فرخزاد و احمد شاملو
آلبوم «شعر و فریاد» بابک باربد منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «شعر و فریاد» -آوازهایی برای عود-  با صدای بابک باربد (غسالی) و بر اساس اشعاری از فروغ فرخزاد و احمد شاملو منتشر شد.

آهنگسازی این آلبوم را بابک باربد به عهده داشته که خود در جایگاه نوازنده نیز در این آلبوم حضور دارد. سبک این آلبوم فیوژن است و برای اولین بار قطعات صرفا با ساز عود و و در همراهی با وکال اجرا شده‌اند. آلبوم «شعر و فریاد» به تهیه کنندگی ملیحه شایسته تولید شده و برای یکی از قطعات آن،  ویدیویی به کارگردانی رضا موسوی ساخته شده که پیش از انتشار و حضور آلبوم در بازار موسیقی، منتشر شد و ماه گذشته به دست علاقمندان رسید.

در این آلبوم که مجوز آن از طریق شرکت فرهنگی-هنری «نغمه حصار» اخذ شده است، برای اولین بار بابک باربد به خواندن روی آورده و در جایگاه خواننده حضور دارد. جنون، از دوست داشتن، آی ستاره ها، باد ما را خواهد برد، پیش می آید، من و تو درخت و بارون و سرود مرد سرگردان عنوان قطعات این آلبوم تلفیقی هستند که برای اولین بار در همراهی با عود اجرا شده‌اند.

بابک باربد در مقدمه این آلبوم نوشته است:« خواندن، روزنه ای برای نشان دادن دغدغه های شخصی و قدم زدن در دایره احساسات و به اشتراک گذاشتن جهان بینی ام است. در این راه تجربه می کنم تا بی واسطه خود واقعی ام را بیان کنم
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 16:10

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «شعر و فریاد» بابک باربد منتشر شد | موسیقی ما