برنامه یاد بعضی نفرات
 
به سرپرستی ابراهیم اثباتی
تور داخلی گروه «وصل یار» آغاز شد
موسیقی ما - گروه «وصل یار» به سرپرستي و آهنگسازي ابراهيم اثباتي پس از اجرا در تهران و قونیه، در تاريخ ١و ٢ شهريور در شهر اراک کنسرت موفق «نوبت عاشقی» را اجرا خواهند کرد. این کنسرت ساعت ٢١ تاریخ‌های یادشده، در تالار آینه واقع در خیابان هپکو اجرا خواهد شد.

كنسرت نوبت عاشقي، اجرایی تلفیقی (فیوژن) از گروه وصل يار به سرپرست و آهنگساز ابراهيم اثباتي که با صدای مصطفي محمودي اجرا خواهد شد.

از هنرمندان این کنسرت می‌توان به امجد ابراهیمی نوازنده دف، بندیر و تاس، حامد ابراهیمی نوازنده ویلن و کمانچه، حسین قاسم‌زاده نوازنده نی، سنتور و دودوک، ابراهیم یساول زاده نوازنده قانون، سعید بهرامی نوازنده عود، رزماری عیسی پور خواننده، ریچارد عیسی پور خواننده، میثم امینی نوازنده ادو، کاخن و پرکاشن، ساتگین نمازی نوازنده پیانو، شادرخ گلچین معانی نوازنده دیجیریدو، علیرضا مهدی زاده نوازنده ساکسیفون، عباس حیدری نوازنده ترمپت، سامان بهشتی نوازنده درامز، آیدا روزبهانه خواننده، مدیسا کنی نوازنده ویلنسل و مهسا مظفری نوازنده گیتار اشاره کرد.

گفتنی است «وصل یار» در سال ۱۳۸۰ به سرپرستي ابراهیم اثباتي و با همکاری نوازندگان كشورمان شكل گرفت و پیش از آن وصل صوفیان نام داشت. گروه موسیقی «وصل یار» با استفاده از سازهای سنتی ایرانی، کوبه‌ای، قبیله‌ای و کلاسیک و ترکیبی از خوانندگان، گروه کر، هنرهای بصری و ادبیات غنی پارسی تلاش می‌کند فضایی متفاوت در عرصه موسیقی ارائه دهد. این گروه کنسرت‌های بسیاری را در داخل و خارج از کشور اجرا کرده‌اند و از مهم‌ترین فعالیت‌هایشان اجراهای هم‌زمان با نمایش‌هایی همچون شمس پرنده به کارگردانی پری صابری است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این برنامه از جمعه همین هفته می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه فرمایند و یا به مراكز فروش بلیت زیر مراجعه نمایند:
1-انتهاي خيابان ملك، فروشگاه سُرپا 32231310
2-خيابان عباس‌آباد، فروشگاه محصولات فرهنگي پارسيان 32218217
3-خيابان ١٢ متري ملك، آموزشگاه راز و نياز 33800
4-خيابان ملك، فروشگاه ايرانيان 34026534



 
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 - 15:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور داخلی گروه «وصل یار» آغاز شد | موسیقی ما