برنامه یاد بعضی نفرات
 
همایون شجریان و سهراب پورناظری برای «رگ خواب» جایزه‌ی حافظ گرفتند
رایان شجریان: افتخار می‌کنم برادری همچون همایون دارم که توانسته است جای پدر را پر کند
موسیقی ما – در دومین سالِ فقدانِ «علی معلم»، هجدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ در برجِ میلاد تهران  برگزار و برگزیدگان تندیس حافظ را دریافت کردند؛ در این برنامه که اجرای آن را با اجرای احسان کرمی، علیرضا غفاری و لادن مستوفی برعهده داشتند؛ اهالی موسیقی نیز حضورِ پرنگی داشتند؛ در ابتدای مراسم آهنگ«ایرانِ» سالار عقیلی به همراه تصاویری از کشور ایران به نمایش درآمد و پس از آن «رضا یزدانی» قطعاتی را اجرا کرد؛ همچنین «همایون شجریان» و «سهراب پورناظری» نیز تندیس حافظ را برای بهترین ترانه و بهترین موسیقی فیلم –رگ خواب- دریافت کردند.

سروش صحت و سیروس الوند جایزه‌ی بهترین موسیقی متن را برای فیلم «رگ خواب» به «سهراب پورناظری» اهدا کردند؛ همچنین «همایون شجریان» به عنوانِ بهترین خواننده فیلم‌ها و سریال‌ها برای همین فیلم انتخاب شد و از آنجا که در این مراسم حضور نداشت؛ این جایزه را سهراب پورناظری و برادرش رایان شجریان دریافت کردند.

«رایان شجریان» بعد از دریافتِ این جایزه در سخنانی بیان کرد: «ممنون از دعای همه شما برای سلامتی پدرم. امیدوارم حالشان بهتر شود و روی صحنه دوباره حاضر شوند. افتخار می‌کنم برادری همچون همایون دارم که توانسته است جای پدر را پر کند.»

مراسم جشن حافط که با تاخیر یک ساعته اغاز شده بود تا پاسی از شب ادامه داشت و در بخش های پایانی برنامه برخی سالن را به خاطر طولانی تر شدن مراسم ترک کردند.
 
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 - 11:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رایان شجریان: افتخار می‌کنم برادری همچون همایون دارم که توانسته است جای پدر را پر کند | موسیقی ما