برنامه یاد بعضی نفرات
 
"هفت وادی عشق" در تالار وحدت
موسیقی ما - به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، کنسرت ویژه بانوان بهار آفرین و آنسامبل حرکات آیینی موسسه هنری آتلا با عنوان "هفت وادی عشق از نگاه یک زن" به سرپرستی و خوانندگی بهاره میرزا آقا (ناموسی) با همکاری موسسه فرهنگی هنری آتلا به سرپرستی مرجان مبینی مهوار به تهیه‌کنندگی بنیاد خیریه فیروزنیا و انجمن دیابت با دو اجرای متفاوت در دو تاریخ ٢٥مرداد و ١٦ شهریور ساعت 14 در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

محوریت داستان این اجرا؛ "زن" است و هر پرده بیانگر روحیاتی از یک زن ایرانی است که می‌تواند با مجموعه‌ای از خلق‌وخوها چون قدرت، آرامش، میهن‌پرستی، غم، عشق و ... در جامعه پررنگ و توانا ظاهر شود.

در این کنسرت قطعات؛ زن و آفرینش (سماع)، زن و زندگی، زن و آرامش، زن و شادی، زن و ظرافت، زن و عشق، زن و نیایش و در پایان قطعه زن و میهن‌پرستی همراه با حرکات آئینی و فولکلور شهرهای مختلف ایران توسط هنرمندان گروه اجرا می‌شود.

سرپرست گروه موسیقی بهاره میرزا آقا (ناموسی) و هنرمندان گروه؛ نیوشا بریمانی: کمانچه، مینو قاسم پور: قانون، رخساره رستمی: عود، غزل مهدوی: پیانو، نیلوفر ابراهیمی: فلوت، عسل ملک‌زاده: پرکاشن، مارال خلیلی: دف و دایره، ندا بهزاد: درامز و لیانا شریفیان: نی انبان هستند.

سرپرست گروه حرکت مرجان مبینی مهوار، طراح گروه حرکت گلناز مظهری و رامشگران؛ شقایق اکبرزاده، فرشته رضازاده، میترا خزایى، الهام خلج، فاطمه عبادى، کتایون عتیقى، مرجان مبینى، گلناز مظهرى، مهگل ملکى و ثمره مهوان هستند.

در این اجرا سرپرست گروه خردسال سمیه کورش و هنرمندان؛ پگاه اخلاقى، مهکامه آشتیانى، پرنیان آهنگران، سارینا تقوى، ملینا خلخالى، رومینا شاسوارى، روژین فرد شایسته، صبا فرد شایسته، پارمین قربانیان، پانیا قربانیان و پریا کامیاب هنرنمایی می‌کنند و منشى صحنه: کیمیا خالقى است.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 - 02:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود "هفت وادی عشق" در تالار وحدت | موسیقی ما