برنامه یاد بعضی نفرات
 
اثر جدید استاد غلامرضا سازگار رونمایی می شود
موسیقی ما - همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، جلد دوازدهم کتاب «یک ماه خون گرفته» جدیدترین اثر استاد غلامرضا سازگار، به همت این موسسه چاپ و رونمایی می شود.
مجلدات یک ماه خون گرفته به همراه آموزش سبک های اجرای نغمات شامل سروده های استاد غلامرضا سازگار ویژه ماه های محرم و صفر، بیش از یک دهه است که درآستانه ماه محرم چاپ و به صورت رایگان در بین مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) در سراسر کشور توزیع می شود.
ویرایش جلد دوازدهم مجلدات یک ماه خون گرفته در گروه کارشناسی موسسه هنر و ادبیات هلال به پایان رسیده است و این کتاب با تیراژی بالغ بر ده هزار نسخه همزمان با فرا رسیدن ماه محرم در بین مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) در سراسر کشور توزیع می شود.
کتاب یک ماه خون گرفته 12 در قطع جیبی به زینت طبع آراسته می شود و آموزش سبک های اجرایی نغمات نیز در سایت مدایح به صورت رایگان در درسترس علاقه مندان قرار می گیرد و همچنین علاقه مندان به مطالعه جامع آثار استاد غلامرضا سازگار می توانند با دریافت و نصب رایگان نرم افزار نخل میثم، تمامی سروده های استاد سازگار را مطالعه و از آموزش سبک های اجرایی نغمات بهره مند شوند.
منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 01:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اثر جدید استاد غلامرضا سازگار رونمایی می شود | موسیقی ما