برنامه یاد بعضی نفرات
 
22 مرداد ماه در تالار وحدت و با آهنگسازی رَهی سینکی
کودکان اوتیسم برای بیماران سرطانی کنسرت می‌‌گذارند
موسیقی ما - کنسرت موسیقی «آهنگی از جهانی دیگر» با آهنگسازی «زهی سینکی» 22 مرداد ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. این برنامه با همراهی کودکان اوتیسم و سندروم داون برای یاری‌رساندن به خیریه‌ی «بهنام دهش‌پور» انجام می‌شود و کلیه‌ی عوایدِ حاصل از این برنامه صرف هزینه‌ی دارو و درمانِ بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

«ابراهیم اثباتی» (سرپرست و مدیرِ این کنسرت) درباره‌ی این رویداد به موسیقی ما می‌گوید: «حضرت سعدی آن زمان که سرود: «بنیآدم اعضای یکدیگرند» لابد به اتفاقاتی از این دست که در این کنسرت روی می‌دهد، فکر کرده است. این کنسرت، اتفاقی خاص و ویژه است و در شرایطی که در روزگارِ کنونی، همه‌ی مردمان یکدیگر و حتی خود را فراموش کرده‌اند، قرار است کنسرتی با همراهی کودکانِ مبتلا به اوتیسم و سندروم داون برگزار شود که عوایدِ حاصل از آن به بیماران سرطانی داده خواهد شد.»

او اضافه می‌کند: «آقای رَهی سینکی، از حدودِ دو سال پیش به این فکر افتادند تا به همان شیوه‌ای که در دنیا معمول است، این کودکان از طریقِ موسیقی درمانی مراحلی درمان را پشت سر بگذارند و موسیقی آنان را به سکوت و آرامش دعوت کند؛ اتفاق بزرگی که تا کنون کمتر در سیستم آموزشی این کودکان مورد توجه قرار گرفته است. بر همین اساس قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، نوشته و ساخته شد. من از نیمه‌ی راه به این اتفاق پیوستم و فکر کردیم با توجه به زحمتی که این کودکان کشیده‌اند و پیشرفتِ زیادی که در این زمینه داشته‌اند؛ کنسرتی از آن را برگزار کنیم. نکته اما این است که برای اولین بار در ایران نه‌تنها این کنسرت با همراهی کودکانِ اوتیسم و سندروم داون برگزار می‌شود که قرار است طی عملیاتی انسان‌دوستانه، عواید آن برای بیمارانِ سرطانی اختصاص پیدا کند. در این برنامه کسانی برای کسانِ دیگر جان‌فشانی می‌کنند و این در حالی است که این روزها کمتر کسی به فکرِ دیگری است؛ اما هم کودکان و هم دست‌اندرکارانِ این برنامه با عشق و علاقه‌ی بسیار این کار را انجام دادند و امیدوارم مردم نیز در این حرکت آنها را یاری کنند.»‌

این کنسرت ساعت 21:30 روز دوشنبه 22 مردادماه اجرا خواهد شد.
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 13:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کودکان اوتیسم برای بیماران سرطانی کنسرت می‌‌گذارند | موسیقی ما