برنامه یاد بعضی نفرات
 
دیدار معاون امور هنری با امیراشرف آریان‌پور
موسیقی ما - به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری و محمد الهیاری فومنی؛ مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری با حضور در منزل امیراشرف آریان پور با این موسیقیدان و پژوهشگر و نویسنده موسیقی دیدار کردند.

امیراشرف آریان پور که از دانش آموختگان قدیمی موسیقی هنرستان موسیقی است، دراین دیدار با بیان خاطرات و تجربه های خود در موسیقی گفت: من عاشق ایرانم و دوست دارم که کشورم پیشرفت کند. هنرمندان و اهالی موسیقی برای جامعه و کشور خود فعالیت می کنند و ضرورت دارد که موسیقی مورد توجه قرار گیرد.

 آریان پور همچنین بر تقویت و توسعه برنامه های هنری و موسیقی تاکید کرد و گفت: توسعه برنامه های هنری و موسیقی برای جامعه و جوانان موثر است.

در این دیدار سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری در این دیدار گفت: امیراشرف آریان پور از سرمایه های فرهنگی، هنری کشور است که آثار و نوشته های ارزشمندی در زمینه موسیقی دارد. آریان پور و هنرمندانی که جایگاه مهم و تاثیرگذاری در هنر دارند و از هنرستان آمده اند، نقش و تاثیر هنرستان ها را در هنر ایران در چند دهه گذشته نشان می دهد.

 

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 15:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دیدار معاون امور هنری با امیراشرف آریان‌پور | موسیقی ما