برنامه یاد بعضی نفرات
 
15 شهریور و با اجرای قطعات آلبوم جدید برگزاری می‌شود
کنسرت «رحیم شهریاری» این بار در برج میلاد
موسیقی ما - خواننده پاپ آذربایجانی این بار با بخشی ویژه شامل اجرای رقص آئینی و لزگی در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، رحیم شهریاری که از محبوبیت زیادی در بین آذری‌ زبانان پایتخت نشین برخوردار است، جدیدترین کنسرت خود را در تاریخ 15 شهریور و با اجرای قطعات آلبوم جدید خود روی صحنه خواهد برد.

وی که این روزها در حال برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف آمریکا و کانادا است، درباره کنسرت در ایران و اجرای مجدد برنامه در برج میلاد معتقد است: « اجرا در ایران همیشه برایش لذت بخش است. هر بار که در ایران روی صحنه می‌روم، حس و انرژی‌ایرادر خود می‌بینم که انگار بار اول است و با همان شور و هیجان می‌خوانم و واقعا حالم خوب است.»

این خواننده درباره فعالیت‌های جدید خود نیزگفت: «آثاری را تهیه و تولید کرده‌ایم و به مرور آنها را منتشر خواهیم کرد که ازآن جمله می‌توان به تهیه موزیک ویدئوها و قطعات جدید اشاره کرد که به زودی در اختیار دوستداران موسیقی آدربایجانی قرار خواهد گرفت.»

به گفته تهیه کننده این کنسرت، از یک گروه رقص آئینی آذربایجانی برای این کنسرت دعوت به عمل آمده است و در حین اجرای کنسرت و در فواصل مختلف این گروه به اجرای برنامه آئینی آذربایجانی خواهند پرداخت و حاضرین در سالن تماشاگر رقص لزگی و محلی در این کنسرت خواهند بود. رقص‌های آذربایجانی از نسلی به نسل بعدی منتقل شده و به مرور توسعه یافته‌اند. بعضی از این رقص‌ها در اصل جزء مراسم دینی است و ریشه در فرهنگ و تمدن آذربایجان دارد و جزئی از هویت مردم آذربایجان لقب گرفته است.

رقصی که با نام لزگی مشهور است، حماسی، با وقار، پر تحرک و ریتمیک است که توسط مردان به صورت دست جمعی و با هنرنمایی تک تک ایفاگران با حرکاتی بدیع و گاه اکروباتیک، چرخش روی زانو ها و پرشها اجرا میشود.

گفتنی‌ست کنسرت 15 شهریور رحیم شهریاری به همت موسسه کامیاب بهاران و به تهیه کنندگی علی حق‌شناس در برج میلاد برگزار می‌شود و بلیت فروشی این کنسرت در سایت «ایران کنسرت» آغاز شده است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397 - 00:43

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «رحیم شهریاری» این بار در برج میلاد | موسیقی ما