برنامه یاد بعضی نفرات
 
با پایان داوری‌های مرحله‌ی نخست
بیش از ۶۰۰ نوازنده و خواننده به مرحلۀ نهایی دوازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان راه یافتند
موسیقی ما - با پایان داوری مرحلۀ نخست این دوره از جشنواره، اسامی راه‌یافتگان به مرحلۀ نهایی اعلام شد و بیش از ۶۰۰ نوازنده و خواننده در سه بخش موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک به مرحلۀ نهایی دوازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان راه یافتند.

دبيرخانه این جشنواره بعد از پايان كار كميته‌های تخصصی داوری مرحلۀ اول و بررسی بیش از ۱۶۰۰ اثر ارسالی در سه بخش موسيقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک اسامی بیش از ۶۰۰ نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحلۀ نهايی اعلام كرد.

بر این اساس، هنرمندان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحلۀ نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیئت داوران به اجرا خواهند پرداخت.

اسامی افراد منتخب بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی در پايگاه اطلاع‌رسانی انجمن موسيقي ايران به نشاني www.nay.ir  و همچنین سايت جشنواره به نشانی www.javanmusicfestival.com  قابل مشاهده است.

دوازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی، بنیاد رودکی و فرهنگسرای نیاوران از ۲۲ مردادماه تا ۱۸ شهریورماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.
 
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397 - 13:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بیش از ۶۰۰ نوازنده و خواننده به مرحلۀ نهایی دوازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان راه یافتند | موسیقی ما