برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ادامه شهر های بوشهر، تبریز و تهران و با همراهی سیاوش و نیریز کامکار
«پشنگ کامکار»‌ در سنندج به اجرای برنامه می‌پردازد
موسیقی ما - در ادامه شهر های بوشهر، تبریز و تهران، «پشنگ کامکار»‌ برای اولین بار در سنندج، کنسرت برگزار می‌کند. او پنجم مرداد ماه در این شهرستان با همراهی «سیاوش کامکار» و «نیریز کامکار» به اجرای برنامه می‌پردازد. او همچنین کارگاه آموزشی سنتورنوازی نیز در این شهرستان برگزار می‌‌کند. 

بخش اول برنامه به تک‌نوازی «پشنگ کامکار» اختصاص دارد و در بخش پایانی این اجرا نیز سیاوش کامکار و نیریز کامکار با نواختن سنتور و تار، پدر را در اجرای این کنسرت همراهی خواهند کرد.

پشنگ کامکار نوازنده‌ چیره‌دست سنتور و از بنیان‌گذاران گروه شیداست که سال‌ها پیش «بارانه» را در دستگاه ماهور و بیات اصفهان اجرا کرد. در این کنسرت هم قطعاتی براساس موسیقی ردیف ایرانی اجرا می‌کند و هم قطعاتی که نشات گرفته از موسیقی فولکلور کردی است.

پشنگ کامکار یکی از بنیانگذاران گروه شیدا است و اولین تکنوازی خود را با این گروه به همراه محمدرضا شجریان و محمدرضا لطفی با نام «به یاد عارف» ارائه کرد وبه دنبال آن کارهای دیگری مثل چاوش ۶ و همچنین سه‌گاه جشن طوس را باهمین گروه اجرا کرد. بعد از تعطیلی گروه شیدا، پشنگ کامکار سرپرستی گروه را به عهده گرفت و ۲ آلبوم با خوانندگی صدیق تعریف به اسم فراق و گلگشت روانه بازار کرد. این هنرمند آهنگسازی و همنوازی در آثار متعددی در موسیقی ایرانی را با همراهی با گروه‌هایی ازجمله گروه شیدا، دستان و کامکار‌ها در کارنامه‌ خود دارد.
تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1397 - 15:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پشنگ کامکار»‌ در سنندج به اجرای برنامه می‌پردازد | موسیقی ما