برنامه یاد بعضی نفرات
 
جهت شرکت در جشنواره‌ها و فستیوال‌ها و برگزاری کنسرت
ارکستر کودک و نوجوان لنا فراخوان داد
 موسیقی ما - بخش موسیقی هنرکده لنا (آموزشگاه موسیقی لنا) در نظر دارد تا ارکستری متشکل از نوازندگان و هنرجویان کودک و نوجوان جهت شرکت در جشنواره‌ها و فستیوال‌ها و برگزاری کنسرت، تشکیل دهد. این ارکستر علاوه بر اجراهای جشنواره‌ای و شرکت در فستیوال‌های مختلف، در پروژه‌های نمایشی و کنسرت-نمایش‌های هنرکده لنا نیز شرکت خواهد کرد.

شرایط شرکت در ارکستر:

  علاقه‌مندان از بین گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ سال انتخاب می‌شوند. هیئت انتخاب ارکستر این شرط را برای افراد زیر ۱۰ سال که مهارت ویژه‌ای در نوازندگی داشته باشند مصاحبه خواهد کرد.

هنرجویان و نوازندگان داوطلب باید توانایی نوازندگی یک ساز ایرانی یا جهانی را سطح متوسط و بالاتر داشته باشند. (طبیعتا بخش عمده‌ای از این سنجش در مصاحبه حضوری مشخص خواهد شد.)

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه فعالیت موسیقایی خود را همراه با یک فایل ویدیویی به فرمت MP4  تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۱۱ / ۰۵ / ۹۷ از طریق ایمیل به آدرس music@lenacomplex.com و یا از طریق واتس‌آپ به شماره ۰۹۰۱۶۸۴۶۲۳۲ ارسال کنند.

مواردی که لازم است در رزومه‌ درج شود شاملِ نام و نام‌خانوادگی، سن، ساز تخصصی، نام مدرس، مدت زمان فعالیت موسیقی، نام کتاب‌ها و جزواتی که هنرجو در طول آموزش آنها را کار کرده است.
  موادی که باید در ویدیو رعایت شود شامل :
  • معرفی دقیق قطعه ( نام قطعه، نام آهنگساز)، معرفی نوازنده توسط خود ایشان، رعایت حجاب برای خانم‌ها
(هر هنرجو در نهایت مجاز به اجرای یک قطعه کوتاه است و در زمان مصاحبه حضوری می‌تواند قطعات طولانی را انتخاب برای اجرا در حضور داوران انتخاب کند.)
 
 
   پس از بررسی روزمه افراد، از واجدین شرایط برای مصاحبه و اجرای کوتاه، دعوت می‌شود و نوازندگان ارکستر از بین این افراد انتخاب خواهد شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 12:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر کودک و نوجوان لنا فراخوان داد | موسیقی ما