برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از شش ماه دوری به دلیل بیماری حنجره
سامان جلیلی خواننده تیتراژ «وقتشه» شد
موسیقی ما – خواننده آلبوم «چه حال خوبیه» که درماه‌های گذشته به دلیل بیماری حنجره دوران نقاهت خود را می‌گذراند، با نخستین تیتراژ تصویری خود بار دیگر به تلویزیون می‌آید.

به گزارش «موسیقی ما»، سامان جلیلی به عنوان خواننده تیتراژ برنامه «وقتشه» با اجرای کامران تفتی معرفی شد و این تیتراژ از امشب بروی آنتن خواهد رفت تا این خواننده نخستین تیتراژ تصویری خود را که به صورت موزیک ویدئو است، منتشر کند.

ترانه این اثر را مهرزاد امیرخانی سروده است و مصطفی مومنی نیز تنظیم کننده این اثر است که کارگردانی آنرا علی نخعی به تهیه کنندگی محمد قیامتی بر عهده دارد. «وقتشه» یک شوی تلویزیونی است که ازشبکه نسیم با موضوع ترمیم روابط خانوادگی و ازدواج آسان روی آنتن می‌رود.

خواننده تیتراژ قبلی این برنامه «فریدون آسرایی» بود که اثر این خواننده توانست در نظرسنجی آخر سال تلویزیون با اختلاف بالا رتبه برتر را از آن خود کند.

سامان جلیلی در حالی برای تیتراژ این برنامه انتخاب شده است که این هنرمند در هفته‌های گذشته تک آهنگ «جاده» را منتشر کرده است و به زودی در اواخر مرداد ماه نیز در تهران روی صحنه خواهد رفت که اطلاعات و اخبار کنسرت این هنرمند به زودی منتشر خواهد شد.

آنونس موزیک ویدئوی جدید سامان جلیلی را در ادامه می‌بینید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 09:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سامان جلیلی خواننده تیتراژ «وقتشه» شد | موسیقی ما