برنامه یاد بعضی نفرات
 
رویداد هنری "صِت" برگزار می‌شود
موسیقی ما - موسیقی و هنر تجربیِ صتِ تهران، دوره‌ چهارم خود را به تبادل هنری میان تهران و برلین اختصاص داده است. این رویداد ۵ روزه با نام SET X CTM از تاریخ ۴ تا ۸ مرداد برگزار خواهد شد.

این بار همه چیز تنها به اجرای صدا و تصویر ختم نخواهد شد و قرار است به اشکال متفاوت در مکان‌‌های مختلف و متناسب با محتوای ارائه شده برگزار شود. هر روز یک هنرمند در گالری امکان مهمان پروژه سِدا می‌شود؛ با تعدادی از علاقه‌مندان دیدار خواهد کرد و در رابطه با تجربیاتش گپ و گفتی شکل می‌ گیرد. در دو روز اول برج آزادی میزبان شش اجرا در دو سانس خواهد بود و علاقه مندان می توانند با تهیه یک بلیت هر سه اجرا را ببینند. روز سوم دو پرفورمنس در سالن تئاتر مستقل برگزار می‌شود و همچنین روز آخر هم برگزار کنندگان ایرانی و آلمانی در موزه موسیقی از تجاربشان صحبت می‌کنند.  

همکاری دو فستیوال در سال ۲۰۱۶ به واسطه‌ی حمایت از پروژه‌ی Sacred Horror in Design آغاز شد. پروژه‌ای که هنرمند ایرانی Sote (عطا ابتکار) که از سرشناس ترین موزیسین الکترونیک ایرانی در جهان است و هنرمند مقیم برلین Tarrik Barri را در کنار هم قرار داد. نکته جالب این که تاریک بری سابقه همکاری با تام یورک (ردیوهد) و نیکولاس جار را در کارنامه دارد. حالا با حمایت مالی چند موسسه، دو اثر جدید با همکاری هنرمندان دو شهر اجرا خواهد شد: پروژه ی مشترک بین دوئت ایرانی 9T Antiope  به همراه فیلمساز و ویدئو آرتیست مطرح آلمانی "راینر کولبرگر" شکل می گیرد. همچنین دیدار موسیقیدان الکترونیک ساکن برلین "ربیع بعینی" با آنسامبل آکوستیک پویا پورامین آهنگساز و نوازنده ایرانی انجام می‌ شود.

The Sacred Horror In Design  که ستایش بسیاری از منتقدان را برانگیخته برای اولین بار در تهران اجرا خواهد شد. در این ۵ روز برای اولین بار Monolake موسیقیدان الکترونیک پیشرو در زمینه‌ی موسیقی کامپیوتر و یکی از دو عضو اولیه و اصلی تیم برنامه‌نویسی و راه‌اندازی نرم افزار Ableton Live، اثر جدید خود را اجرا خواهد کرد.

رژین شرفی و mHz آثار جدید خود را برای اولین بار ارائه می کنند و Umchunga ، Temp-Illusion  و امیربهادر اشرف‌زاده از نام های آشنا برای دنبال کنندگان صت با کارهای جدید به این رویداد باز می گردند.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 01:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رویداد هنری "صِت" برگزار می‌شود | موسیقی ما