برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین همکاری مهیار علیزاده و سالار عقیلی / کنسرت- نمایش "طرحی نو دراندازیم" مرداد روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - مهیار علیزاده آهنگساز، نوازنده و طراح کنسرت نمایش "طرحی نو دراندازیم" درباره این برنامه گفت: ما در 1393 پرفورمنس کنسرت یا کنسرت نمایش "تکرار نامنظم بی تو" یک بار به‌صورت مستقل و یک بار در قالب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با بازیگران سرشناس روی صحنه بردیم که موفقیت نسبی خوبی نیز به دست آورد. نمی‌توانم خود را بنیان‌گذار این شکل از پروژه‌ها بنامم، اما برای اولین بار کنسرت نمایشی با این حالت توسط من برگزار شد.

او ادامه داد: این بار عنوان "طرحی نو دراندازیم" را برای پروژه خود انتخاب کردیم. پروژه جدید با اجرای ساخته‌های من شامل "بگو کجایی" با شعری از اهورا ایمان، "نظری کن" با شعری از عراقی با صدای سالار عقیلی همراه است. همچنین چند قطعه بی‌کلام از آثارم به‌علاوه آثار ماندگارى چون "ایران" و "خوشه‌چین" و... از سالار عقیلی نیز خوانده می‌شود.

علیزاده همچنین گفت: در این کنسرت که به همراهى گروه کر ۲۱ نفره تنال به رهبرى میلاد عمرانلو اجرا می‌شود، آسنامبل به سرپرستی بهنام ابوالقاسم، شقایق صادقیان فلوت، پیمان حاتمى گیتار، مهیار طهماسبى ویولنسل، فرشید پاتینیان کنترباس، بهتاش ابوالقاسم پرکاشن، امیرحسین علیرضایى دستیار آهنگساز، کارگردان هنرى و طراح صحنه رضا موسوى، ما را همراهی خواهند کرد. خوشبختانه در این پروژه در تمامی زمینه‌ها اعم از کارگردانی، طراحی صحنه، نور و... دست ما باز بوده و با فراغ بال بیشتری پیش خواهیم رفت.

این نوازنده تأکید کرد: همچنین یک بخش با یک بازیگر که ترجیح می‌دهم نام آن به‌عنوان سورپرایز باقی بماند به‌عنوان پرفورمنس با اجرای دکلمه و همراهی ارکستر خواهیم داشت که باعث تمایز این پروژه خواهد شد، در واقع این برنامه تنها یک کنسرت نیست و تمامی مسائل از قبیل گریم یا داستان کاملاً متفاوت خواهند بود.

این آهنگساز در پایان نیز گفت: من از مدت‌ها پیش با سالار عقیلی ارتباط داشتم، اما فرصت همکاری پیش نیامد تا اینکه برای این پروژه بهترین فردی که به ذهنم رسید او بود. این اولین همکاری ما خواهد بود.

کنسرت نمایش "طرحی نو دراندازیم" به کارگردانی رضا موسوی روزهای سوم و چهارم مردادماه به تهیه‌کنندگی حسین توتونچیان ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397 - 01:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین همکاری مهیار علیزاده و سالار عقیلی / کنسرت- نمایش "طرحی نو دراندازیم" مرداد روی صحنه می‌رود | موسیقی ما