برنامه یاد بعضی نفرات
 
20 تیر در تالار رودکی
میترا کوته آثار مشاهیر موسیقی جهان را اجرا می‌کند
موسیقی ما - رسیتال پیانو «میترا کوته»، روز بیستم تیر در تالار رودکی اجرا می‌شود. در این اجرا، آثاری از مشاهیر موسیقی جهان شامل بتهوون، شوبرت و لیست توسط کوته نواخته می‌شود.
 
میترا کوته پیانیست معروف بین المللی ایرانی- اتریشی ۲۰ تیرماه ساعت ۲۱ در تالار رودکی به صورت انفرادی به اجرای آثار مشاهیر جهان می‌پردازد.
 
میترا کوته در سال ۱۹۹۵ در وین، اتریش متولد شد و در سال ۲۰۱۵ اولین اجرای انفرادی خود را در Wiener Musikverein و در فستیوال Raiding Liszt انجام داد. او علاوه بر کنسرت‌های سولو و کنسرت‌هایی در داخل و خارج از کشور، برای انجمن بین‌المللی شپنین، انجمن بتهوون وین و چیپفرافتفونگ نیز نواخت. او همچنین در کنسرت ملی دوبلین و کنسرواتوار  Wiener ظاهر شد. از آن زمان به بعد، او در شهرهای مختلف اروپا و آسیا نواخته است.

علاوه بر این، ارکستر سمفونیک پس از بازگشت از جام جهانی نیز چهاردهم و پانزدهم تیر در تالار وحدت تهران در حالی روی صحنه می‌رود که «میترا کوته» - پیانیست ایرانی- اتریشی به عنوان سولیست در آن حضور دارد و «کنسرت پیانوی شماره‌ 2» راخمانینوف را می‌نوازد. در این اجرا، «وکالیز» و «کنسرت پیانو شماره 2» اثر سرگئی راخمانینوف و «سمفونی شماره 9» اثر آنتون دورژاک به اجرا درخواهد آمد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1397 - 13:40

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میترا کوته آثار مشاهیر موسیقی جهان را اجرا می‌کند | موسیقی ما