برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور دو کوارتت ایرانی به سرپرستی بردیا کیارس و امیر باورچی
نوازندگان ایران و اروپا در حمایت از کودکان کار می‌نوازند
موسیقی ما - همکاری بین نوازندگان کلاسیک ایران و اروپا در قالب پروژه «اینتر نوا»، در حمایت از کودکان کار در تالار وحدت برگزار می‌شود.
 
در این پروژه که روزهای ۲۵ و ۲۶ تیر در حمایت از کودکان کار روی صحنه می‌رود، چهار نوازنده از کشورهای مخلتف اروپایی به سرپرستی دارا مورگان، کوارتت خارجی «اینتر نوا» را تشکیل می‌دهند. همچنین ۲ کوارتت ایرانی به سرپرستی بردیا کیارس و امیر باورچی در پروژه «اینتر نوا» حضور دارند که در اجرای برخی قطعات گروه اروپایی را همراهی می‌کنند. همچنین اشکان لایق به عنوان سولیست پیانو این پروژه را همراهی خواهد کرد.
 
برگزاری این کنسرت ۲ هدف موسیقایی و اجتماعی را دنبال می‌کند؛ اول کمک به کودکان کار و دوم همکاری و تبادل فرهنگی ایران و اروپا در زمینه موسیقی کلاسیک. با همین نیت قرار است موسسه فرهنگی «بناها و آواها» که سال‌ها فعالیت در زمینه برگزاری کنسرت‌های هنرمندان ایرانی و اروپایی را در کارنامه دارد از حمایت موسسه خیریه «ایلیا» بهره‌مند شود تا این رویداد به تحقق هر ۲ هدفش نزدیک شود.
 
قرار است در این ۲ اجرا که هر شب، نام و رویکرد کاملاً مجزایی خواهد داشت، آثاری از هنرمندان کلاسیکِ معاصر و مدرن ایران در کنار آثاری از بزرگان موسیقی کلاسیک جهان اجرا شود. بلیت فروشی این برنامه از فردا سوم تیر از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1397 - 13:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوازندگان ایران و اروپا در حمایت از کودکان کار می‌نوازند | موسیقی ما