برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشن تولد هنرمندان متولد خردادماه برگزار شد / محمود عزیزی: موسسه هنرمندان پیشکسوت از افتخارات 4 دهه اخیر است.
موسیقی ما - مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد خردادماه با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت و مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر در  مجتمع باغ زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، ضمن ابراز خرسندی از حضور هنرمندان در این مراسم گفت: جای خالی استاد جمشید مشایخی و اسحاق خانزادی که اکنون در بیمارستان هستند، در این مراسم مشهود است و امیدوارم که هر چه زودتر شاهد بهبود این دو بزرگوار و حضور آنان در این مراسم باشیم.

او در ادامه افزود: ما در موسسه تلاش کردیم که بسته‌های ماه رمضان را به دست هنرمندان ساکن تهران برسانیم البته در مورد هنرمندان ساکن سایر استان‌ها و شهرستان‌ها نیز ما امسال به صورت آزمایشی بسته‌ها را با پست ارسال کردیم که خوشبختانه آزمایش خوبی بود.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره برگزاری مراسم تولد هنرمندان خرداد ماه توضیح داد: با توجه به اینکه امکان حضور در این مراسم برای هنرمندان ساکن شهرستان‌ها بسیار سخت است، ما برای اغلب این دوستان که امکان حضور را ندارند، بسته‌های نقدی ارسال کردیم که بتوانند یک شب را با همسر خود مهمان ما در یک رستوران باشند.

عظیمی ادامه داد: نقد همواره موضوعی سازنده است اما همان‌طور که مستحضر هستید، دایره فعالیت‌های ما بر اساس اساسنامه موسسه است و ما نمی‌توانیم از آن عبور کنیم.

در ادامه این جلسه، دکتر محمود عزیزی رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به حرکت‌های مثبت این موسسه گفت: طی 4 دهه اخیر اتفاقات متعددی رخ داده است. در واقع باید بدانیم که در مقطعی از تاریخ ما که جامعه بسیار نیاز به نهادهای خاص و فرهنگی داشت، کارهای بی‌نظیری انجام شد و من فکر می‌کنم که موسسه هنرمندان پیشکسوت از جمله این افتخارات است البته آیندگان درباره این رویدادها صحبت خواهند کرد.

او افزود: راه بسیار سختی تا امروز طی شده تا بتوانیم مانند امروز در کنار یکدیگر باشیم البته امیدوارم که در شرایط کنونی همانند بازی جام جهانی، شادی‌های‌مان بیشتر شود و ما اتفاقات مثبتی را در حوزه اقتصادی و فرهنگی شاهد باشیم تا این‌چنین واخورده و سرخورده نشویم.

در این مراسم از غلامعلی روحی، بهناز ذاکری، محمدتقی شاهرخ، رحیم رفیعی‌منش، حسین فخیمی، پروین بهمنی، محمدرضا لشگر، محمد کاسبی، سید عباس روحانی، فرمان مرادی، احمد طالبی‌نژاد، عباس تهرانی تاش، داود فتحعلی بیگی، پروین حسینی، علی نعمتی، مهوش صبرکن، جهانگیر الماسی، سعید شمسی، هادی منتظری، زیداله توحیدی، محمدرضا جعفری بهنام، ناصر هوشمند وزیری و هنگامه اخوان تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم هنرمندان گرد هم جمع شدند و شمع تولد خود را درکنار یکدیگر خاموش کردند و عکس یادگاری آن‌ها در مجتمع باغ زیبا به ثبت رسید.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 17:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشن تولد هنرمندان متولد خردادماه برگزار شد / محمود عزیزی: موسسه هنرمندان پیشکسوت از افتخارات 4 دهه اخیر است. | موسیقی ما