برنامه یاد بعضی نفرات
 
واکنش مدیر شرکت «آوای فروهر»به شایعه برگزاری کنسرت بهنام بانی در مرکز یهودیان
محمد حاتم‌پور: قطعاً شکایت خواهیم کرد
موسیقی ما - مدیر شرکت «آوای فروهر» نسبت به درج خبری در برخی رسانه‌ها درباره اجرای بهنام بانی در مرکز یهویان واکنش نشان داد. این اخبار حکایت از آن داشت که بهنام بانی که برای اجرای برنامه راهی کشور استرالیا شده، در یکی از مراکز یهودیان این کشور روی صحنه خواهد رفت.
 
«محمد حاتم‌پور» مدیرعامل شرکت آوای فروهر درباره این خبر گفت: «این اطلاعات که از سالن و جزئیات آن منتشر شده دارای اشکال  بوده و حتی خنده‌دار است؛ چرا که در این شهر دو سالن کاملاً متفاوت به نام‌های the eva besen cetre و the besen centre وجود دارد که هرکدام در بخش‌های جدا و آدرس‌های کاملاً متفاوت از یکدیگر قرار دارند و با جستجوی ساده در گوگل کاملاً به این تفاوت پی خواهید برد. حتی افتتاحیه سالن اجرای ما در سال 2008 بوده و سالن دیگر که مربوط به انجمن زنان یهودی است در سال 1927 و حدود 80 سال پیش افتتاح شده که هیچ ارتباطی با هم نداشته‌اند.»
 
حاتم‌پور تأکید کرد: «ما پیش از اجرای برنامه در این کشور حضور پیدا کرده و بعد از مطلع شدن از سالن و رعایت تمامی قوانین و احترام به آن‌ها، برای اجرای صحنه‌ای برنامه‌ریزی کردیم. در تمام مدت فعالیت کاری، شرکت آوای فروهر و خواننده‌های این شرکت با رعایت کامل موازین  اخلاقی پیش رفته و تخطی نداشته‌ایم.»

این تهیه‌کننده ادامه داد: «به محض رسیدن به ایران به خاطر تمامی اطلاعات اشتباهی که علیه ما منتشر شده توسط وکیل به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت خواهیم کرد؛ چرا که با آبروی ما بازی شده و این به هیچ وجه درست نیست. اما ای کاش پیش از درج هر خبری کمی تحقیقات خود را کامل کرده و غرض‌ورزی را کنار بگذاریم.»
 
محمد حاتم‌پور در پایان گفت: «کنسرت بهنام بانی با استقبال فراوانی در این سالن برگزار شد و حتی قطعه تیتراژ برنامه «ماه عسل» که جدیدترین اثر این خواننده است هم استقبال فراوان مخاطبان را به دنبال داشت. برای ما باعث افتخار است که در این مدت کوتاه این قطعه برای هواداران جذاب بوده است. کنسرت‌های بهنام بانی در تهران نیز بعد از ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد.»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 17:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد حاتم‌پور: قطعاً شکایت خواهیم کرد | موسیقی ما