برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری چهره‌های سرشناس موسیقی
آلبوم «فیروزه‌ای» با صدای «شهرام معصومیان» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «فیروزه‌ای» با صدای «شهرام معصومیان» از سوی نشر «وارش» و «آوای سوته‌دلان» منتشر شد.

معین راهبر، احسان خلقی، آربی کالوسیان، پیام هوشمند و شهرام معصومیان آهنگسازان این آلبوم هستند و ترانه‌ها  توسط مهرزاد امیرخانی، علی برزه‌کار، حسین غیاثی، سیما - ز، سید محمد کاظمی، ناکتا یگانگی و داود بصیری سروده شده است. همچنین معین راهبر، احسان خلقی و پیام هوشمند تنظیم‌کنندگان آلبوم بوده‌اند.

 عرفا پاشا و سید ابراهیم حسینی (ویولن)، فرشید ادهمی (گیتار اسپانیش، گیتار الکترویک و آکوستیک، نایلون)، بابک یوسفی (کلارینت)، سید محمدرضا حجازی و میلاد بهمئی (گیتار الکتریک و آکوستیک) به عنوان نوازنده در تولید این آلبوم با شهرام معصومیان همکاری کرده‌اند.

این آلبوم دارای ۹ قطعه به نام‌های هنوزم عاشقم، عشق و زندگی (فیروزه ای)، نذار این دل بمیره، لعنت به تقویم دلتنگ، مجازات عاشقی، عاشقم شو عشقم، چشماتو کم دارم، بگو که یادته و من تنها، تو هم تنها است.

«محمد ابراهیمی» مدیر تولید این آلبوم بوده و «مهدی میرزاباقریان» مدیریت اجرایی آن را بر عهده داشته است. همچنین تهیه‌کنندگی اثر بر عهده «شهرام معصومیان» و «سید مجتبی نیایش» بوده است.

علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اصلی اثر به مراکز معتبر فروش مراجعه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1397 - 19:20

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «فیروزه‌ای» با صدای «شهرام معصومیان» منتشر شد | موسیقی ما