برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری تعدادی از هنرمندان فعال موسیقی
شهرام معصومیان آلبوم «فیروزه‌ای» را منتشر کرد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «فیروزه‌ای» با صدای شهرام معصومیان و همکاری تعدادی از هنرمندان فعال موسیقی، از سوی نشر «وارش» و «آوای سوته دلان» راهی بازار موسیقی شد.
 
آلبوم «فیروزه‌ای» در قالب ۹ قطعه به نام‌های «هنوزم عاشقم»، «عشق و زندگی» (فیروزه ای)، «نزار این دل بمیره»، «لعنت به تقویم دلتنگ»، «مجازات عاشقی»، «عاشقم شو عشقم»، «چشماتو کم دارم»، «بگو که یادته و من تنها»، «تو هم تنها» منتشر شده است.
 
معین راهبر، احسان خلقی، آربی کالوسیان، پیام هوشمند و شهرام معصومیان آهنگسازان این اثر هستند که ترانه قطعات توسط مهرزاد امیرخانی، علی برزه‌کار، حسین غیاثی، سیما - ز، سید محمد کاظمی، ناکتایگانی و داود بصیری سروده شده است. همچنین معین راهبر، احسان خلقی و پیام هوشمند به عنوان تنظیم کننده و عرفا پاشا و سید ابراهیم حسینی (ویولن)، فرشید ادهمی (گیتار اسپانیش، گیتار الکترویک و آکوستیک، نایلون)، بابک یوسفی (کلارینت)، سید محمدرضا حجازی و میلاد بهمئی (گیتار الکتریک و آکوستیک) به عنوان نوازنده در تولید این آلبوم با شهرام معصومیان همکاری کرده‌اند.
 
اشکان معصومی پیش از این دو آلبوم با نام‌های «پروانه‌وار» و «تو قسم خوردی به اشکام» را منتشر کره بود  در مقطع کوتاهی به گروه «پارت» پیوسته بود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اصلی این اثر به مراکز معتبر فروش مراجعه یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت «ریتمو» اقدام کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1397 - 10:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهرام معصومیان آلبوم «فیروزه‌ای» را منتشر کرد | موسیقی ما