برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»
«بهنام بانی» و «آرش و مسیح» خوانندگان ماه عسل 97 شدند
موسیقی ما خوانندگان تیتراژهای «ماه عسل 97» با اجرای «احسان علیخانی» مشخص شدند. به گزارش «موسیقی ما» تیتراژ اول این برنامه با صدای «بهنام بانی» و ترانه‌ای از «روزبه بمانی» و موسیقی «حامد برادران» پخش می‌شود. تیتراژ پایانی این برنامه هم توسط «آرش و مسیح» اجرا خواهد شد. اولین تیتراژخوانی برادران عدل‌پرور در رسانه ملی هم با اولین همکاری آنها با روزبه بمانی همراه خواهد بود و قرار است ترانه این هنرمند را بخوانند. تنظیم تیتراژ پایانی این برنامه هم اثری از مسعود جهانی است. به گزارش «موسیقی ما» احسان علیخانی در حالی این ترکیب متفاوت را برای تیتراژهای برنامه‌اش تدارک دیده که هیچکدام از این سه خواننده قبلاً اثری را برای ماه رمضان اجرا نکرده بودند و از سویی این روزها از چهره‌های پرفروش بازار موسیقی هستند.
 
حال باید دید آثار این سه خواننده جوان در ماه عسل با چه بازخوردی مواجه می‌شود. برنامه‌ای که طی یازده سال اخیر همیشه آثار محبوبی را در تیتراژهایش داشته که اغلب هیت شده‌اند. از جمله آثار زنده‌یاد مرتضی پاشایی، مهدی یراحی، فرزاد فرزین، محسن یگانه، احسان خواجه‌امیری، محمد علیزاده، مهدی یغمایی، امیرعلی بهادری و حامد زمانی و... که مورد توجه قرار گرفتند.
 
با وجود اینکه تولید قطعات بهنام بانی و آرش و مسیح برای تیتراژهای ماه عسل تقریباً به پایان رسیده و از روز اول ماه مبارک رمضان شنیده خواهند شد که طی سال‌های گذشته مواردی بوده تیتراژ این برنامه در لحظات آخر به دلایلی پخش نشده است. از جمله ماه عسل 95 که قرار بود مهدی یراحی خواننده تیتراژ پایانی باشد اما اثر او پس از کش و قوس‌های فراوان نهایتاً به صورت تک‌آهنگ منتشر شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 19:24

دیدگاه‌ها

جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 02:19

اهنگ تیتراژ اولش خوب بود ولی تیتراژ پایانی واقعا بد و نچسب بود ‌ . مسیح و آرش واقعا افت کردند چند وقته.

جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 17:03
کاربر موسیقی ما

اتفاقا برعکس ...تیتراژ ابتدایی افتضاح بود برای تیتراژ ماه عسل... بازم یه ملودی تکراری از حامد برادران و یه کار تکراری از بهنام بانی رو شنیدیم که اصلا با حال و هوای ماه عسل نمیخورد..اخه لالایی لالایی چجور باید به این آهنگ اضافه بشه؟؟ حیف بود ترانه ی روزبه بمانی که چجوری اینجور هدر رفت ....راجع به تیتراژ پایانم باید بگم از مال بهنام بانی خیلی بهتر بود کار مسیح و آرش ap و برای یه سینگل ترک خوب بود ولی پتانسیل تیتراژ ماه عسل رو نداشت و متاسفانه ب فضای ماه عسل نمیخورد ولی یه کار متفاوت بود....ولی واقعا کار ماه عسل فرزاد فرزین92 و مرتضی پاشایی 93 و خواجه امیری 94 بهترینای ماه عسل بودن

2.185.167.221
شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 11:03
مجید

سلام دوست عزیز mehrdad 254 a همه جا می بینم داری تخریب می کنی حالا هم آرش و مسیح معلوم نیست طرفداری کدام سبک موسیقی هستی الان سبک موسیقی عوض شده بعد آرش ومسیح کی گفته تازه کارند! ۱۳ سال است دارند خوانندگی و آهنگسازی می کنند . هر دو تخصیلاتشان دررزمینه موسیقی در خارج از کشور پاریس گذراندند . هم آهنگسازند و هم خواننده و هم ترانه سرا تازه خیلی لز خوانندگان امروزی الگوی خوانندگی شان را از سبک مسیح گرفتند .مثل رهام هادیان و غیره و پس نگو تازه کارند . تیترلژ پایانی ماه عسل از تیتراژ آغازین قشنگ تر بوده است . با نظرت مخالفم کلا کار شما تخریب است . معلوم نیست شما طرفدار کدام خواننده هستید اینجا تخریب می کنید! این دو برادر را تازه اولین تیتراژ این دو برادر بود
کدام افت اتفاقا در نظرسنجی ها برو ببین آمار محبوبیت تیترلژ پایانی آرش ومسیح بین مردم بیشتر از تیترلژ ابتدایی بانی بوده است . صدای آرش ومسیح عالی است اتفاقا عالی خوندند .مدیر سایت موسیقی ما نظر مرا بزار چون هر جا نظر دادم نظرم را چاپ نکردی خواهشا این نظرم را بزار

5.121.5.200
یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 11:49
کاربر همیشگی

با نظر آقای مهرداد کاملا مخالف و با نظر اقای مجید بسیار موافقم. هر کس سبک خودش را دارد و اگر قرار باشه همیشه یک عده خاص تیترازها را بخوانند بی انصافی است .ضمن این که آرش و مسیح عالی اجرا کردند. بسیار با احساس و مناسب ماه مبارک.

46.209.25.138
شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 09:39

هر دو تیتراژ خوب بود اما تیتراژ آخر سازگاری بیشتری با فضای معنوی ماه مبارک رمضان داشت. ضمن اینکه بسیار با احساس اجرا شده بود و به دل می نشست.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بهنام بانی» و «آرش و مسیح» خوانندگان ماه عسل 97 شدند | موسیقی ما