برنامه یاد بعضی نفرات
 
«سکانس بهشت» با صدای محمد معتمدی
منتخب موسیقی متن فیلم‌های بهزاد عبدی منتشر شد
موسیقی ما - منتخب موسیقی متن فیلم‌های بهزاد عبدی با نام «سکانس بهشت» توسط نشر و پخش جوان منتشر شد. این آلبوم متشکل از 30 قطعه شامل موسیقی متن فیلم، سریال و مستندهای بهزاد عبدی است که دو قطعه از آن تیراژ سریال‌های «از یاد رفته» و «در محاصره» با صدای محمد معتمدی هستند.
 
بهزاد عبدی در سال ۱۳۸۲ برای ادامه تحصیل از ایران به اکراین سفر کرد و آثارش با ارکسترهایی همچون ارکستر فیلارمونیک کی اف، ارکستر رادیو کمپانی اوکراین و ارکستر ناسیونال اوکراین ضبط شده‌ است و به این ترتیب عمده قطعات آلبوم «سکانس بهشت» هم با ارکستر فیلارمونیک اوکراین اجرا و ضبط شده‌اند.
 
در این مجموعه، هم از موسیقی متن فیلم و سریال‌های بهزاد عبدی همانند فیلم‌های «دهلیز» و «متروپول» استفاده شده، و هم از موسیقی متن مجموعه مستندهای این هنرمند مثل مسند «رودخانه لیان». انتخاب و چیدمان قطعات این آلبوم هم توسط علیرضا تهرانی (آهنگساز و خواننده) و با مشاوره بهزاد عبدی شکل گرفته که درباره آن می‌گوید: «چندین هفته به طور متوالی کارهای آقای عبدی را گوش کردم و این مجموعه از بین صدها ترک انتخاب شد که با نظر مساعد مولف آثار هم همراه بود. این مجموعه موسیقی ساختار یکدست و ارزش شنیداری موسیقایی دارد و در واقع با این دیدگاه انتخاب شده که هر کس بتواند به این مجموعه ی آرامش‌بخش و فضای شناورش گوش کند. «سکانی بهشت» کاملترین مجموعه‌ای است که تا امروز از بهزاد عبدی منتشر شده است.»
 
بهزاد عبدی (آهنگساز) علاوه بر ساخت اپراها، سوئیت سمفونی و موسیقی کودکان، آثار درخشانی در حوزه فیلم، سریال، تئاتر و مستند دارد و سال 88 توانست برای موسیقی فیلم «آل» برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی جشنواره فیلم فجر شود.
 
آلبوم «سکانس بهشت» روز یکشنبه 17 اردیبهشت توسط نشر و پخش جوان ارائه و منتشر شده که می‌توانید آن را از مراکز و فروشگاه‌های فرهنگی سراسر ایران تهیه کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 14:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود منتخب موسیقی متن فیلم‌های بهزاد عبدی منتشر شد | موسیقی ما