برنامه یاد بعضی نفرات
 
22 اردیبهشت ماه و بعد از اجرا در تهران
حسین علیزاده به همراه مجید خلج و علی بوستان در شیراز می‌نوازند
موسیقی ما - «حسین علیزاده» که قرار است جدیدترین فعالیت هنری خود را در قالب کنسرت بداهه‌نوازی با عنوان «دیدار» با همراهی «علی بوستان» و «مجید خلج» انجام دهد، بعد از اجرای خود در تهران - تالار وحدت- 22 اردیبهشت ماه در شیراز روی صحنه خواهد رفت.  

کنسرت «دیدار» به سه نوازی حسین علیزاده، مجید خلج (نوازنده تنبک) و علی بوستان (نوازنده تار و شورانگیز) اختصاص دارد که 17 و 18 اردیبهشت از ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود و بعد از آن در شیراز و برخی دیگر از شهرستان‌ها. علیزاده پیش از این نیز بارها به همراه مجید خلج و علی بوستان روی صحنه رفته و این بار قرار است برنامه‌شان را قالب بداهه نوازی برای مخاطبان موسیقی ایرانی برگزار کنند
.
حسین علیزاده ردیف‌دان، آهنگ‌ساز، پژوهش‌گر و نوازنده تار و سه‌تار ایرانی و نامزد دریافت ۳ جایزه گرمی است. همچنین از مجید خلج به‌عنوان صاحب سبک و خالق شیوه جدیدی در بداهه‌پردازی و همراهی ساز و باز گرداننده «زنگ سرانگشتی» به موسیقی ایرانی یاد می‌شود. علی بوستان نوازنده و طراح گرافیک اهل ایران و فرزند بهمن بوستان است. او دانش‌آموختهٔ رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد تهران و عضو انجمن بین‌المللی تبلیغات، انجمن طراحان گرافیک ایران و همچنین طراح جلد آلبوم‌ها و آثار تبلیغاتی نشر موسیقی هرمس است. همچنین او از اعضای گروه نور به سرپرستی کریستف رضاعی و گروه هم‌آوایان به سرپرستی حسین علیزاده است. آلبوم‌هایی چون «کنسرت همایون»، «راست پنج‌گاه»، «نوا»، «پرنده‌ها»، «ساز نو»، «مادران زمین»، «سرود گل» و «نوای نور» بخشی از همکاری‌های حسین علیزاده و مجید خلج محسوب می‌شود که در این کنسرت نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 - 12:29

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسین علیزاده به همراه مجید خلج و علی بوستان در شیراز می‌نوازند | موسیقی ما