برنامه یاد بعضی نفرات
 
در نخستین کنسرت رسمی خواننده «شوخیه مگه» عنوان شد
حمید هیراد و قصر آرزوهایش...
موسیقی ما – نخستین کنسرت حمید هیراد در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد که این خواننده میزبان چهره‌های موسیقی بسیاری ادر نخستین اجرای رسمی خود بود.

به گزارش «موسیقی ما»، حمید هیراد نخستین اجرای رسمی خود را شامگاه 28و 29 فروردین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه برد و با استقبال دوستداران موسیقی رو به رو شد. این خواننده که با قطعه «مستم کن» روی صحنه آمد، پس از اجرای این اثر رو به دوستدارانش گفت: «خیلی ممنونم کهدر مهم ترین شب زندگی من همراهی‌ام می کنید و از حضورتان در این برنامه خوشحالم و به خودم افتخار می‌کنم. امیدوارم امشب شبی پر از عشق و مهربانی را با هم تجربه کنیم.»

«دیوانه شهر» و «دلی یکی یار یکی» دیگر قطعاتی بودند که این خواننده در سالن اجرا کرد و پیش از اجرای «انفرادی» رو به حاضرین در سالن گفت: «بعضی وقت‌ها آدم شدیدا نیازمند این است که تنهایی دم بزند و با خودش خلوت کند. این قدم زدن‌های تنها بد نیست ولی امیدوارم هیچکس در زندگی‌اش انفرادی و تکی روزگار نگذراند.»

شعار هواداران حاضر در سالن برای این خواننده شعار «هیراد، هورا» بود که در بخش‌های مختلف در سالن شنیده میشد. «نیمه جانم» و «شوخیه مگه» ب استقبال و همخوانی دوستداران هیراد در سالن اجرا شد و پس ازاتمام این قطعه حاضرین در سالن با فریادهای «دوباره دوباره» خواستار اجرای مجدد این قطعه شدند که جزو محبوب ترین آثاراین خواننده نیز هست.

در شب اول و دوم این برنامه هنرمندانی چون اعضای گروه پازل، اعضای «ماکان بند» و همچنین مهدی دارابی و کمند امیرسلیمانی در سالن حضور داشتند و حمید هیراد بامعرفی آنها از آنها بابت حضورشان در سالن تقدیر کرد.

طراحی صحنه و نورپردازی حرفه‌ای از جمله بخش‌های جالب این کنسرت به شمار می آمد تا نخستین کنسرت حمید هیراد، در شرایط مطلوبی برای دوستداران موسیقی در تهران روی صحنه برود.

کنسرت حمید هیراد به همت موسسه «آوازی نو» در تهران روی صحنه رفت و در ادامه گفتگوی تصویری سایت «موسیقی ما» با حمید هیراد در پشت صحنه این کنسرت را می‌بینید.

عکسهای مونا فاضلی و «گروه هنری 17» را نیز در ادامه ملاحظه می فرمائید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1397 - 13:36

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید هیراد و قصر آرزوهایش... | موسیقی ما