برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از «عاشقانه» و «ستارخان» و در جدیدترین تجربه شبکه نمایش خانگی
بابک زرین آهنگساز سریال «ساخت ایران 2» شد
موسیقی ما - «بابک زرین» موسیقی فصل دوم سریال ساخت ایران را می‌سازد. این مجموعه به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و امیر پروین حسینی با حضور بازیگرانی نظیر امین حیایی، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی، سارا بهرامی و محسن کیایی و... در 26 قسمت تهیه شده که قرار از روز 29 فروردین در شبکه نمایش خانگی توزیع ‌شود. بابک زرین در حالی دوباره به رسانه نمایش خانگی برگشته که آخرین تجربه او سریال «عاشقانه» بود و موسیقی‌های آن مجموعه برایش بازخورد خوبی داشت. چندی پیش هم سریال «ستارخان» با قطعاتی که ساخته این آهنگساز بود از شبکه اول سیما پخش شد.
 
بابک زرین درباره جزئیات کارهایی که برای این مجموعه تهیه کرده به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«قطعات با کلام موسیقی این سریال توسط من ساخته شده و فضای اکتیو پروژه را در ساخت موسیقی تیتراژها مدنظر قرار دادم. تیتراژ ابتدایی سریال ساخت ایران 2 با صدای سعید شریعت و اشکان کیانی تهیه شده است. دو خواننده جوانی که خودم پرودیوسر آثارشان هستم و ترانه این اثر توسط حسین غیاثی سروده شده و تنظیم هم اثری از بهتاش زرین است. امیرعباس گلاب هم خواننده تیتراژ پایانی است و ترانه این اثر نیز از حسین غیاثی و تنظیم هم از بهتاش زرین و حامد حسینی است.»
 
این آهنگساز در ادامه اعلام کرد:«مراحل ضبط موسیقی همچنان ادامه دارد و کارهای جدید را به مرور تولید می‌کنیم. اما فکر می‌کنم برای بین سریال 5 یا 6 قطعه با کلام دیگر هم داشته باشیم که در آینده جزئیات آنها را اعلام خواهم کرد.»
 
قطعات تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال ساخت ایران 2 به صورت اختصاصی از سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1397 - 15:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بابک زرین آهنگساز سریال «ساخت ایران 2» شد | موسیقی ما