برنامه یاد بعضی نفرات
 
فریدون آسرایی با "راه‌ و بیراه" به شبکه یک می‌آید
موسیقی ما - مجموعه جدید تلویزیونی "راه‌ و بیراه" به کارگردانی داود بیدل اواخر فروردین‌ماه روی آنتن شبکه یک می‌رود.

فریدون آسرایی با اعلام این خبر گفت: این مجموعه تلویزیونی داستان چند جوان است که در دوران دانشگاه باهم همکلاسی بوده‌اند، مهدی از شخصیت‌های اصلی سریال که چند سال قبل، برادرش را به علت بیماری از دست داده، زندگی خود را وقف بچه‌های مناطق مختلف کشور می‌کند.

وی افزود: من به‌عنوان خواننده این سریال اجرای تیتراژ آن را بر عهده گرفته‌ام و یک قطعه با عنوان "دوست دارم" را برای این کار آماده کرده‌ام، ترانه این قطعه توسط حسین غیاثی سروده شده و ملودی آن نیز ابوالفضل فراز ساخته است، ضمن آنکه تنظیم و میکس و مسترینگ کار هم توسط فریدون فراز انجام گرفته است.

سیاوش طهمورث، جعفر دهقان، امیرمحمد زند، اردلان شجاع کاوه، مهتاج نجومی، زهره حمیدی، شهرام عبدلی، محمدرضا رهبری، فلور نظری، آرام جعفری، علیرضا جلالی تبار، حمید ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، خسرو احمدی، غلامرضا نیکخواه و اسماعیل خلج از بازیگران مجموعه تلویزیونی "راه‌ و بیراه" هستند.

کارگردان "راه‌ و بیراه" داود بیدل، تهیه‌کننده علی سلیمانی، مدیر تصویربرداری شهرام نجاریان، نویسنده مجید آسودگان، مجری طرح زهرا احمدی، مدیر تولید عباس کلانتری، و آهنگساز ابوالفضل فراز است.

"راه‌وبیراه" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که از اواخر فروردین‌ماه هر شب حوالی ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک می‌رود.

بیدل پیش از این به هنرآنلاین درباره این کار گفته بود: این سریال در 24 قسمت آماده می‌شود که 18 قسمت از آن را من کارگردانی کرده‌ام و 6 قسمت باقی‌مانده را گروهی دیگر کار می‌کنند که این روزها نیز مشغول ضبط سکانس‌های باقی‌مانده هستند. تدوین این سریال آغاز شده و هم‌اکنون مشغول کار روی آن هستیم تا برای پخش به‌موقع آماده شود.

وی افزود: این سریال اپیزودیک است و به لحاظ مضمونی موضوعات باهم ارتباط دارند و نزدیک به هم هستند. اولین ویژگی کار این است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی از تهران خارج شدیم، از شمال کشور آغاز کردیم بعد به کردستان رفتیم و در آخر به کویر رسیدیم و تلاش کردیم تا به سایر نقاط کشور نیز بپردازیم. هرچند این کار سختی‌های خاص خودش را دارد و شرایط تولید را سخت می‌کند اما قصدمان این بود که به نقاط دیگر کشور پرداخته شود.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 فروردین 1397 - 02:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فریدون آسرایی با "راه‌ و بیراه" به شبکه یک می‌آید | موسیقی ما