برنامه یاد بعضی نفرات
 
"نوبت عاشقی" گروه وصل یار در تالار وحدت
موسیقی ما - ابراهیم اثباتی سرپرست گروه وصل یار درباره اجرای پیش روی این گروه گفت: پس از اجرای پر سروصدای سال قبل در تهران، این بار با برنامه‌ای جدید و ویژه روی صحنه خواهیم رفت.

وی افزود: این اجرا با دیگر برنامه‌ها متفاوت است. گروه وصل یار در اجرای پیش رو به موسیقی فیوژن روی آورده و ساخته‌ها و تجربیات خود در این عرصه را به اجرا خواهد گذاشت. مصطفی محمودی همچون اجراهای قبلی آواز و خوانندگی این گروه را به عهده دارد و هوروش خلیلی نیز به‌عنوان همخوان گروه حضور دارد.

او ادامه داد: کنسرت‌هایی که گروه موسیقی وصل یار همواره به دنبال آن بوده درواقع ملاقات با تخیلات و ایده پردازی مخاطبان است. اینکه بیننده و شنونده را در تخیل خودش غرق کنیم و با بهره‌گیری از حواس پنجگانه او تمامی مفاهیم و معنای قطعات را که با استفاده از اشعار شکل می‌گیرند، به وی انتقال دهیم.

اثباتی همچنین گفت: وصل یار در سال ۱۳۸۰ به سرپرستی بنده شکل گرفت و پیش از آن وصل صوفیان نام داشت. گروه ما با استفاده از سازهای سنتی و مقامی، کوبه‌ای، قبیله‌ای و کلاسیک و ترکیبی از خوانندگان، گروه کر، هنرهای بصری و ادبیات غنی پارسی تلاش می‌کند فضایی متفاوت در عرصه موسیقی ارائه دهد. این گروه کنسرت‌های بسیاری را در داخل و خارج از کشور اجرا کرده‌ و از مهم‌ترین فعالیت‌ها اجراهای هم‌زمان با نمایش‌هایی همچون شمس پرنده به کارگردانی پری صابری است.

اعضای گروه وصل یار عبارتند از امجد ابراهیمی نوازنده دف، بندیر و تاس، حامد ابراهیمی نوازنده ویلن و کمانچه، حسین قاسم زاده نوازنده نی، سنتور و دودوک، ابراهیم یساول زاده نوازنده قانون، سعید بهرامی نوازنده عود، رزماری عیسی پور خواننده، ریچارد عیسی پور خواننده، میثم امینی نوازنده ادو، کاخن و پرکاشن، ساتگین نمازی نوازنده پیانو، شادرخ گلچین معانی نوازنده دیجیریدو، علیرضا مهدی زاده نوازنده ساکسیفون، عباس حیدری نوازنده ترمپت، سامان بهشتی نوازنده درامز، آیدا روزبهانه خواننده، مدیسا کنی نوازنده ویلنسل و مهسا مظفری نوازنده گیتار.

کنسرت گروه وصل یار 9 اردیبهشت‌ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 01:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود "نوبت عاشقی" گروه وصل یار در تالار وحدت | موسیقی ما