برنامه یاد بعضی نفرات
 
واکنش «حامد زمانی» به حواشی برخی کنسرت‌ها در روزها اخیر
من موافق نیستم
موسیقی ما – خواننده پاپ درواکنش به حواشی برخی کنسرت‌ها در روزهای اخیر با انتشار پستی از تاثیرات اجتماعی این قبیل اتفاقات در رفتارهای مردم گفت.

به گزارش «موسیقی ما»، حامد زمانی که این روزها در حال آماده سازی نخستین آلبوم رسمی خود است و فضای متفاوتی را در این آلبوم تجربه کرده، در واکنش به برخی اتفاقات اخیر در حوزه موسیقی و لغو برخی کنسرت‌ها معتقد است:

«کنسرت‌مهمتر‌است یا‌ معیشت مردم؟ این چه سوالی است؟! کاری با دلیل اعتراض و مخالفت عده‌ای با برگزاری کنسرت‌ها ندارم.چیزی که بسیار آزاردهنده و سوال‌برانگیز است اصرار به مایه گذاشتن از اعتقادات و ضروریات مردم و از طرف دیگر قراردادن دین و مردم درمقابل هم است. اعتراض دارید؛ خب اعتراض کنید. دیگر‌ مایه گذاشتن از امت شهیدپرور و حزب الله و خون شهدا برای چیست؟ مگر شما نماینده‌ی تمامی «امت حزب الله» یا «خانواده ی شهدا» هستید که از طرف آنها حرف میزنید؟ شده یکبار بپرسید: این ‌نوع حرکات چه بلایی سر اعتقادات مردم می‌آورد؟ حداقل همان‌هایی که برای این کنسرت‌ها بلیط تهیه کرده‌اند؟ حتی وقتی ما با نوعی تیپ ظاهری که معرف فلان تفکر دینی است، دست به چنین حرکاتی میزنیم چه چیزی در ذهن مردم بجز دشمنی دین با شادی و انتخاب مردم در ذهن ها نقش میبندد؟»

زمانی می‌افزاید: «کنسرت دارای مجوز هنرمندی را در محل زادگاهش لغو‌ میکنند. خود جای سوال دارد. اما نماز جماعت خواندن جلوی چشم حضار در محل برگزاری برنامه آنهم بعد از لغو‌ برنامه را کجای دلمان بگذاریم! نکنید، تو رو به خدا اینکار را با اعتقادات مردم نکنید. بعضی وقتها آدم شک می‌کند؛ نکند اینها یک‌ برنامه‌ریزی دقیق برای دور‌کردن مردم از دین و شکاف انداختن بین مردم است. وجداناً و انصافاً ضرر کدامیک بیشتر است؟ کنسرت یا این قبیل حرکات؟ روزهای آغازین هرسال است؛ فرصت بهتری است برای زدن حرفها؛ موضع گرفتنها؛ حرکت زدن و کمپین زدنها. تا مبادا امسال نیز بگذرد و ما دوباره شاهد دور شدن عده ی زیادی از مردم از دین و از هم باشیم.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 09:49

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 16:52

حرف کاملا درست و به جایی رو زدن آقای زمانی...نشون دادن اینکه دین اسلام به شادی مردم توجهی نداره خیانته بزرگیه در حق ملت ما...همه چیز باید جای خودش باشه ...
توجه به معیشت مردم وظیفه همه دولت هاست و توجه به نشاط و شودی مردم هم وظیفه همه ارگان های فرهنگی ست...ربطی به هم ندارن

چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 17:14

دقیقا آقا خب اگر اعتراضی به وضع معیشتی هست برن از راهش اعتراض کنند نه اینکه با دو چیز که هر کدوم برای مردم در درجه ای از اهمیت هست مقایسه کنند و البته گاهی هم این مقایسه اگاهانه انجام میشه و هدفش زده کردن مردم از دینه و بگن دین مخالف خواسته های مردمه.

چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 19:05

با آقای زمانی موافق هستم...اینکه از یک قشر خاص مخالف برگزاری کنسرت ها میشن باعث میشه عده ی بیشتری از دین گریز پیدا کنند و این در حالیه که موضوع اعتراض معترضین ربط زیادی به معیشت مردم نداره و در یک کشور و جامعه هر چیز باید سر جای خودش باشه، موسیقی و کنسرت در جای خودش و رسیدگی به معیشت مردم هم در جا و مقام خودش

چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 21:57

درسته واقعا استفاده ابزاری از دین برای رسیدن به دیگر هدفها ضربه ی مهلکی رو به اسلام میزنه.واقعا این آدمها چرا فکر میکنند نماینده ی ملت شهید پرور هستند. خانواده ی شهدا با موسیقی مشکل دارند ؟
یا با موسیقی ک سمت ابتذال بره مشکل دارند؟

خوده آقای زمانی همیشه تو اجراها قبل از اجرای آهنگ سپر که در وصف شهدای مدافع حرم خونده شده میگن که یکی از مادران شهدا مارو مدیون کردن حتما تو اجرا یکی از آهنگای مربوط به مدافعین حرم رو بخونیم

حالا نمیگیم فقط موسیقی ک درباره شهدا باشه خوبه و بقیه مبتذل بحث ما کیفیت آهنگا و محتوای اون هاست که برای گوش شنونده ارزش قائل باشیم... حالا تو هرژانری موسیقی ارزشی .موسیقی اجتماعی . یا حتی عاشقانه

.اسلام با شادی مخالف نیست.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود من موافق نیستم | موسیقی ما