برنامه یاد بعضی نفرات
 
علامت سوال ها درباره مجوزهای دفتر موسیقی وزارت ارشاد
«فستیوال موسیقی الکترونیک تهران » لغو شد؟
موسیقی ما - در حالی که تنها سه روزبه آغاز نخستین دوره فستیوال موسیقی الکترونیک تهران زمان باقی مانده توقف چند ساعته بلیت فروشی این فستیوال و شایعه لغو کل این فستیوال خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش هایی نیز رو به رو شد.

به گزارش «موسیقی ما» به نقل از  روابط عمومی نخستین دوره فستیوال موسیقی الکترونیک تهران، در روزهای گذشته حواشی مختلف پس از آغاز بلیت فروشی فستیوال موسیقی الکترونیک تهران رخ داد و حتی چند ساعتی هم سایت بلیت فروشی به دستور مراجع و مدیران فرهنگی بلیت فروشی این فستیوال را متوقف شد و همین اتفاقات باعث برخی حواشی در فضای مجازی گردید.

بنا به اعلام ستاد برگزاری فستیوال از اجرای دو تن از شرکت کنندگان در این فستیوال که همه مجوزهای لازم برای حضورشان در این فستیوال نیز اخذ شده بود، به یک باره ممانعت به عمل آمده و بلیت فروشی فستیوال به دلیل حضور اسم این دو چهره بسته شد و پس از پیگیری‌های لازم مشخص شد که پویا معمارزاده و محمد صادقی به دلایلی اجازه حضور در این فستیوال را ندارند و پس از حذف آنها از لیست فستیوال بار دیگر روند بلیت فروشی از سر گرفته شد.

حمید خسروبیگی مدیر برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک درباره حذف نام این دو «دی جی» معروف نیز گفت: «تقریبا هیچ دلیلی به ما اعلام نشده ولی آنچه مشخص است فستیوال باید بدون اجرای آنها برگزار شود و توضیحات بیشتری در این باره ندارم.»

حال و در ساعات گذشته و بازگشت شرایط به حالت عادی بار دیگر اعلام شده که دو تن دیگر از حاضرین در این فستیوال بایستی حذف شوند و این روند به مرور در حال گسترش است و مشخص نیست این بی ثباتی در دفتر موسیقی از کجا و تحت تاثیر چه موضوعی نشات می‌گیرد.

این کنسرت‌ها از شنبه 12 اسفند در پردیس چارسو آغاز خواهد شد. اولین فستیوال موسیقی الکترونیک تهران با حضور 12 گروه موسیقی از 12 تا 18 اسفند به میزبانی پردیس چارسو برگزار خواهد شد.

در این برنامه جمعی از هنرمندان موسیقی الکترونیک برای اولین‌بار گرد هم می‌آیند و آثار جدیدشان را برای علاقه‌مندان این سبک اجرا کنند.

پس از حذف نام دو «دی جی» معروف، برنامه اجراهای این فستیوال به شرح زیر است: مشخص نیست این لیست تا روز آغاز فستیوال چند تغییر دیگر را به خود ببیند!

12 اسفند- Anunnaki signalسانس اول، محمد رجبی سانس دوم

13 اسفند - M.H PROJECTسانس اول،#TEHRAN سانس دوم

14 اسفند: گروه jetpack به همراه عرفان قوی‌قلب و امیرعلی رحمانی (سانس اول)

15 اسفند: اشکام 16 اسفند: elemaun (سانس اول، خشایار روانگر (سانس دوم)

17 اسفند: Ali.i.a.n (سانس اول) 18 اسفند: پیام رونق (سانس اول)، نیما رمضان به همراه امیر بال افشان و سیاوش حسینی‌زاده (سانس دوم)
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 12:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «فستیوال موسیقی الکترونیک تهران » لغو شد؟ | موسیقی ما