برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هدف ساختنِ دوباره‌ی سازهای شکسته
کنسرت موسیقی «سازهای شکسته» برگزار می شود
موسیقی ما- مرکز موسیقی «نوای شهر آشوب» با مدیریت «علی قزانی»، با هدف و رویکردِ ساختن دوباره سازهای شکسته زلزله کرمانشاه، در تاریخ ۲۷ بهمن ماه سال جاری در دو سانس روی صحنه می‌رود. «کنسرت سازهای شکسته» در دو قالب سنتی و غیر سنتی ارائه خواهد شد و نوازندگانی چون چکاد فشارکی (قیچک)، چشمه اخوت (تنبور)، سارا فطرس (دف) و سعید موسویون (خواننده)، تکنوازی مرجان راغب (سنتور) و دو نوازی امیر عطا باقری (تنبور) و امیر پرویز احمدی (سازهای کوبه ای) بخش سنتیِ آن را تشکیل می‌دهد
.
کادر مدیریتی و اجرایی «نوای شهر آشوب» با اشاره به زلزله کرمانشاه و هدف برگزاری این کنسرت عنوان می کند: «زلزله همه چیز را در خود می شکند؛ روح، روان، جسم و جان را. دارایی انسان را در هم می تند و می شکافد. در زلزله کرمانشاه، یکی از چیزهایی که در فرهنگ و جان مردم شکسته شد، سازهایی ست که با زندگی آنها در آمیخته بود و صدایشان زیر آوار خاموش شد. حضور ما در زلزله کرمانشاه، برای کودکان در بحران بود. برای رسیدگی به آنها در کنارشان بودیم و در عین حال آواهای سوگوار و تراژیک آنها را می شنیدیم. شور و شوق تک تک آنها برای به دست گرفتن ساز و نواختن آن وصف ناپذیر بود. چیزی که حالشان را بهتر می کرد و در واقع از خود آنها بود. بر آن شدیم که سازهای شکسته زیر آوار را دوباره احیا کنیم تا موسیقیِ زندگی دوباره، جاری شود.»

کنسرت «سازهای شکسته» در بخش سنتی، ساعت ۱۸ از تاریخ جمعه ۲۷ بهمن ماه سال جاری در آموزشگاه موسیقی «نوای شهر آشوب» واقع در شهرک غرب، پونک باختری، دادمان غرب، خیابان بهارستان، نبش سپهر، به اجرا در می آید و علاقمندان می توانند جهت رزرو بلیت این کنسرت با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۸۱۶۳۹ (داخلی ۱-۲-۳) تماس حاصل کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 - 12:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت موسیقی «سازهای شکسته» برگزار می شود | موسیقی ما