برنامه یاد بعضی نفرات
 
با خوانندگی حسین رضا
آلبوم «هنارس»‌ منتشر می‌شود
موسیقی ما- آلبوم موسیقی فولکور لکیِ «هنارس» با صدای «حسین رضا» اسفند ماه منتشر می‌شود. این آلبوم شامل ۹ قطعه به نام‌های «هنارس»، «آمان گلیا»، «میمنای»، «هرنگ»، «آواز گلارا»، «پلامار»، «چلسرو»، «چله بر» و «سار خس» است و توسط شرکت «نوای زاگرس لرستان» منتشر خواهد شد.
آهنگسازی این قطعات نیز بر عهده حسین رضا بوده و تنظیم قطعات بر عهده مهدی مرتضایی است و ترانه سرایی آن را مرتضی خدایگان انجام داده است. در آلبوم «هنارس»، همایون پشتدار (کمانچه آلتو)، محمد ذوالنوری (تنبور)، بابک پیمانی (تمبک، دف)، رضادربندی (تمبک، دف، دهل)، بهزاد رواقی (تار، بم تار)، احسان عبدی‌پور (سرنا)، علی رضا عقیقی ( عود)، سالار غفار بجویی ( ویولن سل)، اشکان مرادی (کمانچه آلتو)، مهدی مرتضایی (سنتور) و مهرنوش مهرپویا (ویولا) همکاری داشته‌اند.
 حسین رضا با هنرمندانی چون مجید درخشانی و حسین پیرنیا به فعالیت پرداخته است؛ وی پیش از این آلبوم های دیگری را نیز منتشر کرده که از جمله آنها می‌توان «لحظه ناب» و «فانوس شب آغوش» را نام برد.
ضبط آلبوم «هنارس» از دی ماه سال ۹۴ در استودیو پژواک آغاز شده و ادامه و میکس آن دی ماه ۹۶ در استودیو نغمه سازان به پایان رسیده و به زودی منتشر می‌شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 16:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «هنارس»‌ منتشر می‌شود | موسیقی ما