برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات نقد بررسی و شب فیلم و...
آکادمی موسیقی «رومی» به مدیریت مهیار علیزاده آغاز به کار کرد
موسیقی ما آکادمی موسیقی رومی به مدیریت «مهیار علیزاده» فعالیت خود را آغاز کرد. در اولین برنامه‌های این مجموعه «فردین خلعتبرى» و «بهزاد عبدى» اولین دوره وركشاپ‌ها و كارگاه‌های موسیقى فیلم و اركستراسیون را برگزار می‌كنند. آكادمى موسیقى رومى به مدیریت مهیار علیزاده  با هدف برگزاری كارگاه‌ها و كلاس‌های حرفه‌ای موسیقى با حضور اساتید نامى ایرانى و بین‌المللى از بهمن‌ماه امسال شروع به فعالیت كرده است.
 
اولین دوره‌هاى كارگاهى در چهار رشته موسیقی فیلم، تنظیم و اركستراسیون،  آواز ایرانی و  آهنگسازی با كلام با حضور اساتیدی چون فردین خلعتبرى و بهزاد عبدى در اسفند ماه ١٣٩٦ و فروردین و اردیبهشت ماه ١٣٩٧ برگزار می‌شود. همچنین كارگاه متفاوت دیگرى به زودى با حضور دو پرفسور از اتریش به صورت آنلاین در این آكادمى برگزار خواهد شد.
 
برنامه‌هاى دیگرى نظیر نقد و بررسى آثار شاخص موسیقى با حضور هنرمندان و صاحبان اثر، شب فیلم و جلسات پرسش و پاسخ به عنوان برنامه‌هاى آتى این مركز در نظر گرفته شده است.
 
چند كلاس آموزش ساز با متد نوین نیز به زودى در این مركز دایر می‌شود. تمامی دوره‌ها در این مركز با نظارت مستقیم مهیار علیزاده برگزار می‌شود و هنرجویان و شركت‌كنندگان در پایان هر كارگاه در صورت تأیید مدرس آن رشته، مدرك پایان دوره دریافت خواهند كرد.
 
آكادمى موسيقى رومى واقع در خیابان میرداماد تهران است و علاقه‌مندان می‌توانند براى اطلاع از برنامه‌هاى اين مركز، به آدرس يا شماره تلفن‌هاى زير مراجعه كنند.
021-26413900
0919 890 5676
www.rumiacademy.com
www.mahyaralizadeh.com
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1396 - 13:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آکادمی موسیقی «رومی» به مدیریت مهیار علیزاده آغاز به کار کرد | موسیقی ما